۱۳۹۰ مهر ۵, سه‌شنبه

Shiiiiit بخشکی ای شانس!!!

     بابا گفتیم دختر پسرا رو جدا می کنن، از این ترم کلاسا پر پاف میشه :)))) نشد که هیچی، اون پافای سال بالایی هم رفتن از این دانشگاه خراب شده ما! با کلی امید و آرزو رفته بودم هاااا!  وااای یکیشون بود از این مدل گرگیا مو بلند و ناااز و اینا! DDD:
حالا عیب نداره باز هم میشه امیدوار بود! هنوز خیلیا نیومدن یونی! دیگه عادت کردم به نگاه های دزدکی دخترامون! حااال میده ها سر کار بذاریشون به هیچ کدومشون پا ندی بعد هی عشوه پسرونه واسشون بیای(خیال بد نکنینااا) بد هی تو دلت بهشون بخندی!
یه موقع که قشنگ داشتم به سادیسم دچار می شدم! یعنی با خودم میگفتم من از این هارت بریکِرای کثثثثیف میشم و هی دل دخترارو میشکونم! ولی خب دیگه فک کردم این جوری کارما میاد سراغم و دهنم رو سرویس میکنه! :)))) بعد گفتم یهو اگه قرار باشه یه پسر خوب بیاد تو کاسه ام، از دستش میدم! بخدا اینا خرافات نیستا من از قوانین کارما نتیجه گرفتم!


۲ نظر:

مهرداد گفت...

منم همین فکر رو کردم، ولی مثل اینکه این طرح در حد یه حرف بود فقط! :D
مملکته داریم؟

Reza Cupid Boy گفت...

کی میگه در حد حرف بوده عزیز من؟ نصف کلاسای ما رو جدا کردن :))