۱۳۹۰ شهریور ۱۹, شنبه

نمی دونم چی بگم!


    فیلم Prayers for Bobby رو دیدم! می دونم دیره خیلی! می دونم واسه یه هموسکسوئل عیبه این فیلم رو این همه مدت ندیده باشه! ولی هیچی ندارم بگم! از اون جایی که برادر بابی خبر خودکشیش رو شنید تا آخر فیلم گریه کردم... یه لحظه فک کردم باز خوش بحال اون! دست کم تا حدودی حمایت خونواده اش رو داشت! دست کم به آزادی رسید! و دست کم برای همیشه خلاص شد و باعث شد خیلیا پس از مرگش دیدگاهشون راجع به گی ها عوض شه! این فیلم نه تنها واسه پدر مادرا و خونواده ها، بلکه واسه افراد دگرباش کمینه هم آموزنده اس! تو فیس بوک هم لایکش کردم ببینم کی جرات داره زر زر کنه، جرش بدم!
اگرچه چون با لنز گریه کردم نزدیک بود کور شم!!! ولی در کل خیلی خوب بود D: از وقتی بلک سوان رو دیده بودم، فیلم به این قشنگی ندیده بودم!


۱۰ نظر:

مهرداد گفت...

خوب شد من بهت گفتم میخام این فیلمه رو دانلود کنم توام بدو بدو رفتی دانلودش کردی
مردم چه حسود شدن واه واه :D
محض اطلاعت بگم الان دارم brokback mountain رو دانلود می کنم. بدو یه وقت جا نمونی :P

میدونی رضا
من بیشتر دلم برای مادرش سوخت
اونجا که دید بقیه پدر و مادرها بچه هاشون رو پذیرفتن اما اون پسرش رو دستی دستی به کشتن داد

و اینکه
به نظر من اگه فیلم زندگی یک گی ایرانی (مثلن خودم، زندگیم رو که خوندین همه تون)ساخته بشه خیلی بیشتر می ترکونه
بابی چی کم داشت که خودکشی کرد؟ فقط مادرش ناراضی بود. وگرنه نه خطر اعدام در کمینش بود، نه توی جامعه مشکلی داشت. گی کلاب که میرفت. ننه بابای بی افش هم که پذیرفتنشون. اما اون خودکشی کرد
من میگم خوشی زد زیر دلش

ناشناس گفت...

من ندیدم این فیلمو.ولی بلاک سوان خیلی باحال بود.

Reza Cupid Boy گفت...

نه مهرداد این رو خیلی وقته از یکی از بچه ها گرفته بودم با کلی فیلم دیگه! این اولیش بود که دیدم! حالا خدا کنه نخونه این پست رو s-:
من دلم کم واسه مادره سوخت چون خیلی زیاد مقصر بود! و به نظر واقع
گرایانه نبود که پدره و برادره به اون روشنفکری ری اکشن نشون بدن! ولی کلاً باهات موافقم که دلایلش واسه خودکشی ناکافی بوده! امیدورم تو زندگی بعدیش خوشحال باشه! خیلی باهاش هم ذات پنداری کردم :(((

Reza Cupid Boy گفت...

Eli بلک سوان عااااالی بود! با اون هم کلی هم ذات پنداری کردم!! اصن همینجور من هم ذات پنداری می کنم! باید راجع به اون هم بنویسم یه پست!

مهرداد گفت...

کاش منم یه رفیق داشتم که از این فیلما بهم می داد
:(((((

بلاک سوان انگلیسیشو بنویس برم دانلود کنم. موضوش چیه؟ از این فیلما میخام که تا یه مدت ادمو بدبخت می کنه. همچین دو سه لیتر اشک در بیاره :)) سراغ داری؟!؟

غریبه 92 گفت...

اوهوم ، منم دیدم ، راستش یکم گریه ام هم در اومد .. دقیقن همون لحظه ی اوج فیلم .. ولی خیلی قشنگ و احساسی بود فیلمش ..

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد بلک سوان دیگه، قوی سیاه! Black Swan
واااای عالیههه!!! داستان یه بالرینا اِ که کلی تضاد درونی داره! میخواد نقش قوی سیاه تو باله دریاچه قوی چایکفسکی رو بگیره ولی شخصیتش بیشتر شبیه قوی سپیده! یعنی اول داستان خوش قلبه... بعد یاد میگیره چجوری تبدیل به قوی سیاه شه اما.... یعنی بهترین نمونه ایه که پروتاگونیست و‌آنتاگونیست داستان هر دوش یه نفره! آخرشم غمناکه!!! من TrackListاش رو هم گرفتم هیییی گوش میدم هییی حااال می کنم! موزیکش شاهکارهههه!!!

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه من خراب این صداقتتم که راستشو میگی و میگی که یه خورده اشکت در اومد! من هم حالا خیال نکنی اشکم دم مشکمه ههههاااا!!! چی بششششه گریه کنم واسه یه فیلم!

شاهین گفت...

منم این فیلم رو ندیدم

ولی میبینم

Reza Cupid Boy گفت...

شاهین در اسرع وقت هااااا!!! خیلی خوبه!