۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

Bésame Mucho

    این آهنگ رو چند روز پیش شنیدم واسه اولین بار!اون هم به خاطر این بود که یکی از دوستام که تازگی با جی افش به هم زده و شدیداً داغونه، این رو تو فیس بوک شِر کرده بود و با فحش و خواهش تمنا ازم خواسته بود برم لایک کنم. من هم لایک کردم ولی گفتم حالا که اینترنتتو صرف دیدن هزار تا فیلم آشغالی میکنی، این هم روش! که البته این واقعاً می ارزید و اصن آشغالی نبود... باورتون میشه واسه اولین بارم بود؟؟؟ هزاران بار موزیک بی کلامش رو از رادیو و تلویزیون کوفتی خودمون شنیدیم! ولی خب چون محتواش غیر اخلاقیه هیچ وقت کلامش رو نشنیدیم! یادمه تو کتاب فوق العاده  پیرهن رنگرزان راجع بهش صحبت شده بود، ولی خب اون موقع که اون کتاب رو خوندم(۸.۹ ماه پیش) اصن پیگیر داستان نشده بودم.
BTW! متن آهنگ به اسپانیاییه  که اولین بار توسط یه خانم مکزیکی تو ۱۹۴۰ نوشته میشه به نام Consuelo Velasquez که به نقل از ویکیپیدیا، این خانوم اون موقعی که متن آهنگ رو می نوشته، تا حالا کسی رو نبوسیده بوده و می پنداشته که این کار گناهه! جالبه کسی که تا حالا تجربه بوسیدن رو نداشته تونسته چنین متن پر احساسی رو بنویسه! ورژن های گوناگونی از اون سال توسط خیل عظیمی از خواننده ها خونده شده و به زبون های فرانسه و انگلیسی هم برگردونده شده، ولی من به شخصه عاشق اجرای آندرئا بوچلیش شدم x: از پریشب تا حالا ۶۰ باری گوشیدمش!




Bésame, bésame mucho
مرا ببوس، مرا زیاد ببوس
Como si fuera esta noche
(چنان ببوس)انگار امشب
La última vez
واپسین بار است
Bésame, bésame mucho
مرا ببوس، مرا زیاد ببوس
Que tengo miedo a perderte
چونکه می ترسم تو را از دست بدهم
Perderte después
از دستت بدهم از این پس


Quiero tenerte muy cerca
می خواهم تو را به خود بسیار نزدیک  کنم
Mirarme en tus ojos
در چشمانت بنگرم
Verte junto a mi
و تو را کنار خود ببینم
Piensa que tal ves mañana
بپندار که فردا شاید
Yo ya estaré lejos
من دور شده باشم
Muy lejos de ti
بسیار دور از تو


۶ نظر:

koooootah گفت...

پسر سلام
خوبی؟
خوشحالم باهات آشنا شدم
نکنه
اون آهنگ مرا ببوس
از روی این بوده؟
بوسس

kurt گفت...

خوب چرا لینک دی ال نذاشتی؟؟؟ منم که حوصله اینجا اونجا گشتن ندارم!!!

Reza Cupid Boy گفت...

http://beemp3.com/download.php?file=2294839&song=Besame+Mucho
این هم از لینکش Kurt! :D
مهدی جان (اگه اشتباه نکنم) مرسی سر زدی بهم عزیزم! نمی دونم شاید هم مربوط باشن به هم ولی اون آهنگ هم خیلی قدیمیه و فک کنم مال ۶۰، ۷۰ سال پیش باشه! بعیده ب هم ربطی داشته باشن! ولی جالب بود ریزبینیت!

مهرداد گفت...

معنیش که خیلی قشنگه
ولی چرا اینقد کوتاهه؟ آدم تا میاد فاز بگیره تموم میشه
من الان شدیدن تحت تاثیرم
:((

gharibe90 گفت...

به به ، خوشم باشه ، آهنگای خاک بر سری گوش میدی ؟
بذار به بابات بگم :))

Reza Cupid Boy گفت...

آره مهرداد خیلی کوتاهه! ولی خب میتونی بذاریش رو ریپیت و شونصد بار بگوشیش! مثه من!
غریبه من الان شرمنده ام که آهنگای مستهجن می گوشم!!‌نگو به بابام‌:)))