۱۳۹۰ شهریور ۲۲, سه‌شنبه

.E.T




    قبل از هر چیز بگم این آهنگ رو نگوشین، مدیونمین! فقط در این حد بگم که یک سال تمومه که شماره یک Most Played گوشیمه! جمع شمار پخشش تو لپ تاپم هم حدود ۴۵۰ باره! البته هر ۳ ورژنش! این آهنگ مال سومین آلبوم خواننده محبوبم کیتی پریه که دو ورژن سولو و یه ورژن با "کانیه وست" خونده که به دلیل حذف بخشی حساس از ورژن اصلی و بجاش عرعر رپ خوندن دوست سیاهمون، من خیلی از اون ورژن خوشم نمیاد! این ترانه سومین پرومو از آلبوم Teenage Dream بود که اوت ۲۰۱۰ ریلیس  میشه و سال بعد در فوریه ۲۰۱۱ به صورت رسمی ورژن Collaborativeاش که با کانیه هست میاد به بازار! کلیپش هم خیلی توهمه! این جانب اونقد این آهنگ رو گوش کردم که به صورت ناخودآگاه اونو ترجمه کردم که میخوام بدم کیتی پارسیش رو هم بخونه :)))) ولی خداییش قشنگ شده ترجمه اش چون خیلی روش وقت گذاشتم!

 این هم از متن آهنگ:

You're so hypnotizing
could you be the devil, could you be an angel
your touch magnetizing
feels like I am floating, leave my body glowing

They say be afraid
you're not like the others, futuristic lovers
different DNA, they don't understand you

You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and I'm ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

You're so supersonic
wanna feel your powers, stun me with your lasers
your kiss is cosmic, every move is magic

You're from a whole other/another world
a different dimension
you open my eyes
and I'm ready to go, lead me into the light

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so foreign
it's supernatural, extraterrestrial


This is transcendental, on another level
boy, you're my lucky star
I wanna walk on your wavelength
and be there when you vibrate
for you I risk it all
all

Kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

Extraterrestrial

Extraterrestrial

Boy, you're an alien, your touch so foreign
its supernatural, extraterrestrial


۱۲ نظر:

مهرداد گفت...

وا خاک بر سر کافر (به قول مامان بزرگم :) )
کامنت قبلیم کو پَ ؟ ؟!؟

گفتم کتی خانوم شبیه عرب ها شده تو عکس دومی
بهدشم گفتم که من از ویدیوی فرایدی نایت اونجاش خوشم میاد که حاچ خانوم استفراغ می کنه :)))

بعدشم گفتم این رمز امنیتی رو وردار تا نزدم وبلاگتو (بیپ!) :)

Reza Cupid Boy گفت...

من از ویدئوی T.G.I.F اونجاشو دوس دارم که صبح فرداش پا میشه میبینه بغل پافیه خوابیدی بعد ذوق میکنه!
بییییپ یعنی چی؟؟؟ جی به این بی ادبی ندیده بودم!!! s-: :)))

ناشناس گفت...

من ایی.تی و فایر ورک رو دوست دارم.مخصوصا فایر ورک.
راستی اگر این رمز رو برداری خیلی بهتره.

ناشناس گفت...

برداشتی.مرسی.

Reza Cupid Boy گفت...

رمز رو که ورداشته بودم از ظهر! فایر ورک هم خوبه! به خصوص اون جاش که پسر میره کراشش رو می بوسه!!!

ناشناس گفت...

منم دقیقا همون جاش رو دوست دارم.حس جامعه ال جی بی تی میزنه بالا.:-)
الی

Reza Cupid Boy گفت...

آخه می دونی... یه آهنگ خونده بود اولاش به اسم You're so Gay
البته توش خیلی هم چید ناجوری نگفته بودااا ولی خب می دونی که تو آمریکا از زور این که همه حقوقشون رعایت میشه، سریع گروهای حمایت از LGBT میان میگن که این حقوق ما رو ضایع کرده! واسه همین این اقدامش تو شوی فایرورک یه جور معذرت خواهی و دل به دست آوردن بود!

ناشناس گفت...

برای من بیشتر از هر چیزی دقت تو در انتخاب و آمار و ارقام این پست جالب بود. و توجه نظرت به چیزهای خاص.

Reza Cupid Boy گفت...

چاکریم دیگه چه میشه کرد!!! عشق به این آهنگ باعث شده سر به بیابونا بزنم! :)))

شاهین گفت...

خیلی کم پیش میاد از خواننده های زن خوشم بیاد
یه چند تا روسی شون رو دوست دارم با دایدو یه یونانی رو

ولی اینم گوش میدیم شاید باحال بود
مرسی

بوس

Reza Cupid Boy گفت...

واقعاً شاهیییین؟!!! o-: من دقیقاً برعکس! چی بشه از خواننده های مرد خوشم بیاد!!! :))))
آره واقعاً این آهنگ ارزش یه بار رو داره! مرسسسسسی!

دگرباش گفت...

ســـــــــــــــلام
در خانه جدید منتظر حضورت هستم
خوشحال میشم اگه لینکم کنی