۱۳۹۰ شهریور ۹, چهارشنبه

MTV's VMA 2011 ;;)

خب اول از همه بگم که من عاشق این ایونت های هالیوودیم و هر وقت MTV, Grammy's, AMA, Billboard, Oscar و هر اوارد دیگه ای باشه باید منتظر یه گزارش،  هر چندکوتاه رو وبلاگم باشین!
خب پریشب ۲۸ اوت MTV Video Music Awards 2011 تو شهر گناه، لاس وگاس برگزار شد! شرکت کننده ها در ۱۵ کتگوری نامزد شده بودن که البته امسال به طور ناگهانی یه کتگوری به ۱۴ تای پارسال اضافه شد که اون هم "بهترین ویدیو با یک پیام" بود که جایزه اش از آن گاگا شد. اول از همه این رو بگم که عدم حضور بعضی از هنرمندای محبوبم مثه ریانا، تیلُر سوِفت و کِشا در میون نامزدا واقعاً شوکه ام کرد! ولی خب بودن گاگا و کِیتی قوت قلبی بود برام!!! x: *:
گاگا مراسم رو آغاز می کنه! این عکس خانوم گاگائه این بالا! بلللله! ایشون با شمایل (آلتر ایگو Alter Ego) یا همزاد جنس مخالفش، Jo Calderone رو صحنه اومد! اگه شوی You & I رو دیده باشین متوجه منظورم شده این! وگرنه که داستانش طولانی و در این محفل نمی گنجد!!! لازم به ذکره که گاگا هنگام دریافت جایزه اون تیکه معروف آهنگ Born This Way  رو گفت البته با کمی تغییر: مهم نیست که گی، استریت، بای، لزبین یا ترنسجندرد باشین، شما این طوری متولد شدین! *
وسطای شو هم وقتی که اسم بریدنی اسپیرز رو برای برنده شدنش تو کتگوری بهترین ویدیوی پاپ خوند، پس از این که بریدنی اومد رو سِن، نزدیک بود هم دیگه رو ببوسن که بریدنی تا نزدیکی لب گاگا هم رفت ولی یهو خندید و اومد عقب!!! ولی خدایی اگه به گاگا بود بوسیده بودتش! یاد MTV چند سال پیش افتادم که مدونا بریدنی و کریستینا آگویلرا رو بوسد رو سِن x_x :)))

این Jessie J فلج هم انداخته بودن اون وسط مجلسو گرم کنه! نشسته بود بین هر آهنگ یه دهن عربده میزد!!! واقعاً میگماااا ۵،۶ بار خوند! یکی نبود بگه بسه دیگه خیلی خندیدیم جسی!
بیانسه (ما نفهمیدیم بیُنسه است این یا بیانسه) هم پس از این که آهنگ Love On Top رو اجرا کرد، یهو میکروفن رو پرت کرد و دکمه هاش رو وا کرد و شروع کرد به مالیدنِ..... شیکمش باباااا!!!! و این جوری اعلام کرد بارداره!

این دو تا کوچولو هم بودن! واییییی من چقد از این جاستین بیبر بدم میاد!!! دیگه دید ضایع اس خیلی، تصمیم گرفت با سلنا گُمز دوس شه کوچولووووو!!! : =))
از امی واینهاوس هم کلی تجلیل به عمل اومد! برونو مارس یه آهنگ واسش خوند و راسل برند(شوهر کیتی) و تونی بِنِت هم کلی راجع بهش حرفیدن!



کیتی پری x: *: برنده ویدیوی سال شد به خاطر Firework که این موفقیت رو بهش تبریک میگم!!!LOOOOL
راستی من تو سایت MTV به همه کتگوری ها رای داده بودم یه هفته پیش و باورتون نمیشه! همه اونایی که رای داده بودم برنده شدن!

این هم لیستی از برندگان:
Video of the Year: Katy Perry's "Firework"

Best Female Video: Lady Gaga's "Born This Way"

Best New Artist: Tyler the Creator's "Yonkers"

Best Male Video: Justin Bieber's "U Smile"

Best Collaboration: Katy Perry and Kanye West's "ET"

Best Hip-Hop Video: Nicki Minaj's "Super Bass"

Best Rock Video: Foo Fighters' "Walk"

Best Pop Music Video: Britney Spears' "Till The World Ends"


Best Video with a Message: Lady Gaga's "Born This Way" 

*P.S1 : واااای یاد اولای گوش دادنم به آهنگش افتادم! تکیه کلامم شده بود اصن!!! تو دانشگاه استاده اگه یه چیزی می پرسید که تو جواب باید می گفتی It doesn' matter,من اتوماتیک علاوه بر اون اینم میگفتم: If you love him or capital H.I.M  :)))))

P.S2 : این هم لینک دانلود تُرنت این شوی فوق العاده عالیه که 1.5GB حجمشه!

۵ نظر:

مهرداد گفت...

تیپ لیدی قاقا با این که ساده بود ولی به نسبت همه تیپ های قبلیش منو بیشتر متعجب کرد، یه لحظه مغزم قفل شد!
اون مکعبی که روی سر کیتی پری بود خیلی مسخره بود.

از beyonce هم بدم میاد چون توی همه ویدیوهاش یک سری رقص محدود رو اجرا می کنه و خلاقیت نداره، حتی شیکمش رو هم اگه دقت کردی با یه استایل خاصی می مالید

از bieber هم که متنفرررم. جوجو به جای اینکه بره مدرسه اومده خواننده شده!

دیگه چی بگم؟ آهان! band مورد علاقه من the pussycat dolls بود نمی دونم امسال حضور داشتن یا نه.

ویدیوی firework هم به نظرم در حدی نبود که برنده بشه.

امی واینهاوس خدا بیامرز هم که با اون صدای شبیه ... جوان مرگ شد :)

سبــــزآبــــی گفت...

مرسی، جالب بود! منم دارم دانلودش می کنم تا ببینم! :))
خلاقیت و نوآوری و هنر همیشه مورد توجه همجنسگراها بوده؛ دیوونۀ خلاقیت کارای لیدی گاگام!!! وقتی ظاهرش رو تو این شو دیدم شوکه شدم!! فوق العادس! جسارت و شجاعت این زن جای تحسین داره

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد چه بامزه که تو هم میگی قاقا!!! من هم گاهی اینجوری میگم!!!
کیتی پری ۴ بار لباس عوض کرد!!! ولی به نظر من هم اون قدر ویدئوش خوب نبود که لایق ویدئوی سال شدن رو داشته باشه! ولی خب چون توش از هموسکسوالیته دفاع کرده، عیبی نداره!! :)))
پوسی کت دالز که از هم پاشیده که!!! الان نیکُل به تنهایی کار می کنه!
خواهش می کنم سبزآبی جان
منور کردی وبلاگ ما رو بالاخره! (; آره حتماً ببین! گاگا تکه اصن! واقعا رو من که خیلی اثر گذاشته تا حالا!

ناشناس گفت...

با چیزی که درمورد جاستین بیبر نوشتی 10000000000000000% موافقم :دی شرمنده اما اینجور پسرا فقط به درد ... دادن میخوردن!!
درضمن فقط جورج مایکل خودم!!!! :دی

Reza Cupid Boy گفت...

:))))))) چه صریح اللهجه!!! نه بابا شرمنده چرا به من چه که اونا اونجورین! DDD: جورج مایکل که خیلی سنش زیاده! جارد لتو خوبه!!!