۱۳۹۰ شهریور ۵, شنبه

آن پسر مزه شکلات می داد

من پسری را دوست دارم

به اندازه همه وجود بی ارزشم

به بلندای قد بلندم، که در برابرش بس پستم

به تنومندی اندامم که در کنار او ناچیزم

و به پاکی و صداقت قلبی که

در مقایسه با صافی او،چون جویی پر لجنم

شرمسارم که از او بنویسم

هر چند نوشته ام

چون قلمم از نوشتن این همه خوبی

این اندازه حسن خسته می شود

تاب کشیدن بار گران چنین فرشته ای ندارد

وانگهی می شکند

و خودکار از شوق دیدن این نامیرا خدایگان

جوهر پس میدهد

روی کاغذی که از حقارت خود در برابر او

می خواهد پاره پاره شود

و من چه بگویم که تمام زندگیم

فدای یک لحظه خوشی او

چند دقیقه قهقهه شیرینش

با آن صدای نمکی پسرانه ـ مردانه

و همه سوی چشمم

برود پس از یک دل سیر دیدنش

و لبانم

خشک گردند

ترک بردارند

ولی نه پیش از ساعتی بر لب او بوسه زدن

همه هستی من به قربان آنی

شادی و سرخوشی آن عزیز

آن پسر

که در چشمانش عشق را یافتم

و با هر جنبش دستش

احساس احساس داشتن را حس کردم

با هر تار پرنیان آوای بهشتی او

گوشم را نواختم و گریستم



آری من عاشق چنین فرشته ای شدم

من پسری را دوست دارم که

هر شب از فکرش آبستن می شوم

و هر پگاه

کودک خوشرو وخوش خنده خود رامی زایم

من عاشق پسری شدم که

از سر شانه های چو قندش

خامه زده شده با شکر را می مکیدم

و از سرانگشتان پر مهرش

توت فرنگی می خوردم

و هرگاه به این میوه عشق برمیخورم

ناخواسته به یاد او می افتم

و سر انگشتانش

من عاشق پسری شدم

که تنش

همه اندام آتشین اش

بوی شراب قرمز می داد

و مستم می کرد



و آن کف دستانش

بوی بادام می داد

و من هر روز با آن کفین

تیمم می کردم تا شب



آن پسر گردنش بوی تند نارنج می داد

و هر گاه که می گزیدم آن گریبان پر تب را

بوی نارنج چنان مستم میکرد

که به سرزمین های شمالی می برد مرا



آن پسر چشمانش بوی آب چشمه می داد

و گیسوانش آن بویی را تراوش میکرد

که می بایست

بوی پسر بودن

مردانگی

تند و جذاب



و آه شیرین ترین بخش بدنش

لب هایش

آن پسر که من دوستش میدارم

بوی شکلات میدهد

آن لبان تابناکش

که برقش در شب مرا راهنماست

مزه شیرین شکلات میداد

و من از آن طعم عاشقانه میچشیدم هردم

با هر بهانه

هر خنده

و گاها” هر دعوا

که به قهری چند ثانیه ای می انجامید همیشه

و با بوسه من از لبان شکلات آلودش

به شیرین ترین آشتی ها تبدیل می شد



آن پسر که من دوستش دارم

باید بر لبانش شکلات گذاشت

و آن را لیسید

بوسید

لب را میگویم

تا که طعم مهیج لبانش

با شیرینی بی بدیل شکلات بیامیزند

آن پسر را تا همیشه باید بوسید

و بویید

و از غنچه لبانش، شکلاتی به شکل

گل سرخ چید

و سپس شکلاتی به فرم قلب

در کامش نهاد

و چهره اش را

به هنگام بستن چشمانش

در همان صدم ثانیه رسیدنش

به اوج لذت شکلاتی نگریست



من عاشق پسری شدم که

نمی شد سر میز صبحانه

با او باشی و بر لبش شکلات صبحانه نمالی

و از او نخواهی که با آن لبهای شکلاتی

بر لبانت بوسه بزند

و تو آنگاه با لذت میفهمی که

آن پسری که دوستش داری

مزه شکلات می داد

۸\۶\۸۹





۱۵ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

این شعر صداقت و متانت تورو نشون داد...

یوسف

Bardia گفت...

آخ که من چه قد دوست دارم...
شکلات رو می گما...!

Reza Cupid Boy گفت...

یوسف جان ممنون!!! ولی متانت رو کجای این شعر حس کردی؟ راستی اونقده خوشحال شدم که به این نوشته گفتی شعر>D:<
علی جان ممنون سر زدی... اگه اون پسره رو هم دوس داری عیب نداره، شبیه فرد مورد نظرم نیس خیلی! DDD:

ناشناس گفت...

چه پاک و عاشقانه.

Reza Cupid Boy گفت...

واقعاً الی؟؟؟ تازه این جزو اروتیک ترین کارامه!!! گفتی پاکه کلی ذوق کردم! D:

ناشناس گفت...

مگه هرکی اروتیک بنویسه نا پاکه؟
ولی تو هم عاشق بد پورن استاری شدی
عکست ولی حالمو بد کرد
آنلی استریت اکت

Reza Cupid Boy گفت...

نه شایان ولی اتوماتیک وقتی میگن عشق پام و این حرفا، آدم یاد یه صحنه اروتیک نمیفته، میفته؟؟؟؟ اتفاقاً من هیچ تضادی میون اروتیسم و عشق نمیبینم!
عاشق پورن استار شدم؟ به خاطر عکس میگی یا توضیحات؟؟؟
جمله آخرتم یه ترجمه ای بکن به فارسی روان دمت گرم!!! هیچی نفهمیدممم :))))

ناشناس گفت...

فقط پسرانی با رفتار پسرانه (مردانه)
str8 act

Reza Cupid Boy گفت...

یعنی این الان پسرونه نیست؟؟؟ یعنی هومو ها باید استریت اکت باشن؟o-:

sAmAn گفت...

عکس رو دوس داشتم نه واسه اقاش به خاطر شکلاتش

شاهین گفت...

مراقب باش چربی خونت بالا نره

خیلی قشنگ بود

مهرداد گفت...

چه پسر ترسناکیه!

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد و سامان! آقا به این نازی :)))) کلی جووووونه که!
شاهین مرسی حوصله کردی خوندیش داداشی! نگران نباش من خیلی حواسم به این نکات ایمنی هست!!! DDD:

ناشناس گفت...

پسرم من برای هومو ها تعین تکلیف نکردم
این که انگشت رو اون جوری بکونی تو حلقت و از این کارا بکنی که مثلا سکس بشی... دقیقا رفتار غیر استریتی هست
پس حتما مال یک هومو یا ترنس یا حتی بای هست
ولی من دوست دارم طرفم یه مرد باشه و مرد کامل
رفتار هاش کاملا مردونه باشه مثل خودم
ناز و ادا نداشته باشه
تو یه دوره کلاس می خوای با من بزاری بعد کلی از حرفامو متوجه بشی
شاید اصلا من بد حرف می زنم که خوب متوجه نمی شی
:دی
بووووووووووووووووس

Reza Cupid Boy گفت...

قبول شایان جون، همین که اولش گفتی واسه هموها تعیین تکلیف نمی کنی دیگه ساکتم کرد وگرنه کلی می خواستم روضه بخونم که اینا نظرای شخصیه و هر کی حق داره با تایپ خودش حال کنه و اینا!!! ولی خوب تو این کاره ای دیگه... علم بیانت خوبه (; البته یه جا گاف دادی، "پس حتما مال یک هومو یا ترنس یا حتی بای هست" خب مگه ما ها همو نیستیم؟؟؟ DDD: