۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

Ricky Martin


    پیش نوشت: از این به بعد می خوام راجع به هنرمندا و خواننده های محبوبم هم بگم. این که ریکی مارتین اولیشه واسه این نیست که محبوبترینه، ولی چون کامینگ آوت کرده خیلی واسم عزیز شده!!!
انریکه هوزه مارتین مورالس معروف به ریکی مارتین، خواننده ۴۰ ساله پوئرتو ریکوییه که همه اونو با آهنگ Livin' La Vida Loca یا "زندگی مثل دیوونه ها" و بعدش هم با آهنگ La Copa De La Vida یا "جام زندگی" که واسه جام جهانیه ۱۹۹۸ فرانسه خوند، می شناسنش! البته ایشون کارشون رو از وقتی بنده ۶ ماهه بودم شروع کردن  DDD:
نوامبر ۱۹۹۱ اولین آلبومش Me Amaras رو عرضه می کنه، و تا به امروز ۱۱ تا آلبوم بیرون داده!
۲۹ مارس ۲۰۱۰ تو وبسایتش رسماً اعلام کرد که: "من افتخار می کنم که بگویم، یک همجنسگرای خوشبخت هستم."
۳۱ ژانویه ۲۰۱۱ هم آخرین آلبومش رو
" I(Musica+Alma+Sexo)"MAS عرضه کرد که من یکی رو پاشوند از هم!!!
ایشون بسیار خیّر هم هستن و کلی کارهای بشر دوستانه مثه مبارزه با قاچاق انسان و نجات کودکان خیابانی و کمک به بچه های بی سرپرست انجام میدن! یه بنیاد هم دارن به نام خودشون که واسه همین داستانه اصلاً!!!
از طریق رحم استیجاری هم صاحب یه دوقلوی خپل و مامانی( پسر) شده و فعلاً هم تو ریلیشن شیپه! این رو تو برنامه اُپرا گفت (;; قدشون هم ۱.۸۵ می باشد (من نمی دونم داستان چیه همش عاشق هنرمندایی می شم که ۳،۲ سانت ازم بلند ترن، این چندمین موردشه هاااا مرگ خودم) ((((=
اگه آلبوم آخرش رو نشنیدین حتماً یه ترای بکنین، پشیمون نمی شین! به ویژه آهنگ Tu Y Yo  یا "تو و من" که واقعاً آدم رو دیوانه میکنه! آهنگ Frio یا "سرد" هم خوبه ضمناً!
با تشکر از سبز آبی عزیز، گرچه خیلی وقته نمیاد و آپ نمی کنه، ولی دلیل اصلی این که به این هنرمند عالی و کارش علاقه مند شم، تعریفای اون بود از ریکی مارتین!


۸ نظر:

ناشناس گفت...

هی وای من!
این ریکی جان 40 سالشه!!؟؟؟

نقطه چین ها . . . گفت...

..من نفهمیدم بلاخره ایشون همجنسگراس یا نه!..آخه خیلی از این ها بخاطر شهرت و متفاوت بودن دست به اعلام چنین خبرهایی میزنن!..از ریکی مارتین همون آهنگ اولش رو دوس دارم که باهاش معروف شد..اما اونم برای یه مدت کوتاه..به نظر ریکی مارتین فقط چهره خوبی داره و بخاطر همین محبوب شده..وگرنه نسبت به خواننده های دیگه هنر خاصی ازش ندیدم که بخوام ازش تعریف کنم..بهرحال شاید ریکی فانتزی ذهنت باشه و همین باعث شده دوستش داشته باشی! :دی

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

بله آقا مهرداد پس چی!!! البته این عکسش فک نکنم نو باشه! بیچاره دیگه الآن بدون گریم که ببینیش معلومه که ۴۰ رو داره!
یوسف جان والا نمی شه مطمئن بود ولی دیگه خودش رسماً اعلام کرده دیگه!
من هم اولاش خیلی خوشم نمیومد ولی حالا با سبکش خیلی حال می کنم. از یه طرف آهنگای شادش که آدم رو مجبور می کنه پاشه سالسا برقصه، از یه طرفم بالاد هاش که اشک آدم رو در میاره!
فانتزی ذهن!!! چه کلمه باحالی... نه یوسف!!! فانتزی ذهنیم یکی دیگه است D: ولی خب اون هم خواننده است! واااای داغ دلم تازه شد((:

مهرزاد گفت...

خیلی دوسش دارم.

Reza Cupid Boy گفت...

اصن من نمی دونم چرا این انقده آقاس!!! خیلی دوس دارم بدونم پارتنرش کیه D:

ناشناس گفت...

مرسی از اینکه بهم سر زدی. ریکی مارتین.خوب بعضی از اهنگاشو خیلی دوست دارم.
راستی من یه عکس از پارتنرش دیدم.البته در حد شایعه هست که اون پارتنرش باشه میگردم برات پیدا میکنم.

ناشناس گفت...

http://guanabee.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/03/ricky-martin-boyfriend-novio-pictures-fotos-62.jpg

Reza Cupid Boy گفت...

وااااای یه دنیا ممنون اِلی جان خیلی کارت جالب بود! کلی مرسی D:
اسمش Carlos Gonzalesبود، بدی نی، ولی ریکی مارتین شایستگی بهتر از اینم میتونه داشته باشه(نظر کارشناسی) :)))