۱۳۹۱ آذر ۱۰, جمعه

ببخشید آقا!

     یارو چن دقیقه پیش زنگیده به گوشی مامانم. بعد ۲ ثانیه هم قطع کرده. بعد اس زده میگه: ببخشید آقا! نامبرتون رو اشتبا گرفتم، واسه همین میس انداختم.
۲ تا حالت داره. یا دنبال دوس پسر بوده طرف که گفت آقا، (خیلی باید یکی بیکار باشه که این جوری رندوم دوس پیدا کنه ولی دیدم به چشم خودم که این مدلیشم هست) که بعیده. یا این که بر می گردیم به فمینیست بودن من و این که چقد تا مغز و گوشت و پوست و مو و استخون مردم مردسالاری حاکمه که یارو بصورت پریسِت، دیفالت مغزیش اینه که طرفش مرده. یا نه، در بهترین حالت این رو می تونیم استنباط کنیم که طرف از واژه آقا به عنوان یک اصطلاح استفاده کرده و هیچ منظور جنسیتی ای هم نداشته! ولی کور خونده، داشته و خودش خبر نداشته :))))
    به هر حال، من ر*دم تو این ذهن مرد سالار جوامع بشریمون که تو کله زن و مردش، به جای مغز و عصب و این چیزا، یه آلت جنسی مردانه خیلی گنده و راست کرده است! (همون چیزی که ادب نمیذاره بگم بخونین کل اون عبارت توصیفی رو)
این باور، باوریه که از ته ته ته ته قلبم بهش رسیدم و اگه یه ذره ریز شین تو چیزای روزمره، شما هم درکش می کنین.

پ.ن: تو جواب بهش کوتاه و مختصر گفتم: خواهش می کنم خانوم!

۱۳ نظر:

Pedram گفت...

,بلاگت بدآموزی داره :دی
فیلترش کردن یا بدم فیلتر کنن؟

اشکان گفت...

حاضر جوابیت تو حلقم :P ;)

Vartan گفت...

:))))) خل

amir گفت...

حس شیشومش خب قوی بوده حتما!

Reza Cupid Boy گفت...

پدی من از اولشم می دونستم تو عامل نفوذی ای! :))))) بده بکنن، هراسی نیست!
اشکان تو این زمینه حاضر جواب شدم واقعاً!
وارتان چرا؟ جدی ام من خیلی! :))
امیر جان کجا قوی بوده؟ مامان من مگه مرده! حالا من شانسی جواب دادم! :))
بوووس

ebi گفت...

"تو کله زن و مردش، به جای مغز و عصب و این چیزا، یه آلت جنسی مردانه خیلی گنده و راست کرده است!"
کاملن موافقم!

Reza Cupid Boy گفت...

Ebi جان
خوبه
پس من تنها نیستم با این ایده ام
بوووس

محمد گفت...

خوشم میاد توام مث شنیدن یه جمله برات میتونه دست مایه کلی تحلیل و موشکافی بشه! یه وقتایی اینقد دقت میتونه ازاردهنده باشه، برای من که اینجوره.

مهسا گفت...

داستانی که داری مینویسی واقعیه ؟ یا فقط داستانه ؟!!
خوشم میاد ازینجور "چیزا" !!
زود زود ادامه شو بذار ک منتظرم :)

پسر مهاجر گفت...

سلام
خوبین؟
زیاد سخت نگیر
تو این کره ی زمین همه جور آدمی پیدا میشه
حالا با هر منظوری گفته گفته دیگه

تا دوباره

ناشناس گفت...

سلام منم مثل خودتم میتونی راهنماییم کنی چجوری میتونم ده دوست رنگین کمونی پیدا کنم؟؟؟؟//

ناشناس گفت...

سلام منم مثل خودتم میتونی راهنماییم کنی چجوری میتونم ده دوست رنگین کمونی پیدا کنم؟؟؟؟//sorooshtehraniii@yahoo.com

Reza Cupid Boy گفت...

دایی مهرداد دقیقاً همینجوریه! آزاردهنده میشه و مخمو میخوره! :(
مهسا جونم خوشحال شدم سر زدی بهم! داستان داستانه دیگه! یه چیزایی رو از واقعیت و آدما وام میگیره ولی باز هم داستانه نامش! :))
پسر مهاجر راه آسون زندگیدن همینیه که میگی! ولی من خیلی همین چیزای ریز اذیتم میکنه! :)
بوووس