۱۳۹۱ آذر ۹, پنجشنبه

چه فرقی می کنه؟

    داشتیم با مامانم فیلم Far From Heaven رو می دیدیم چن شب پیشا! خب اگه پلاتش رو بخونین متوجه میشین که یکی از تمهای اصلیش (جز نژادپرستی) همجنسگرایی تو آمریکای دهه ۴۰، ۵۰ ئه اگه اشتبا نکنم! من طبق معمول هی سعی می کردم از درون به خودم فشار بیارم که چجوری این مساله رو توضیح بدم اگه یهو تیکه انداخت مامانم به مرده که گی بود! واسش گفتم که اون موقع هنوز همجنسگرایی رو بیماری می دونستن تو آمریکا، واسه همینه که خانومه شوهرش رو برد دکتر تا مثلاً درمان کن همجنسگرایی (یا احتمال قوی دوجنسگراییش) رو! چیز خاصی نگفت مامانم. بعد هی خودخوری می کردم، هی به خودم سیخونک روحی میزدم تا یهو تیکه افتاد! :))
     مامانم برگشت خیلی بی مقدمه گفت: «خوبه حالا تو و داداشت گی نشدین» خیلی حال کردم که اون سیخونکا جواب داد و خیلی کول برگشتم و گفتم: «حالا چه فرقی می کرد؟» با لحن کنایی ای که کمتر سابقه داره ازش بشنوی گفت: «چه فرقی میکرد؟ آره چه فرقی می کرد!» گفتم: «نه واقعاً؟ اینام آدمن» گفت: «تو این جامعه خیلی اذیت می شدین»
     یادم نیست بحث چجوری عوض شد، ولی شد! و خوب شد که شد.
 فیلم قشنگی بود ولی! عاشق آمریکای اون زمانم!

۹ نظر:

Vartan گفت...

این پست رو خیلی دوست دارم :) ی بغل طولانی و محکم :)

Reza Cupid Boy گفت...

من هم یه بغل طولانی و محکم و بی دلیل!
x:
بوووس

خان دایی گفت...

ٍE این زن ِ که توی ا سینگل من بود!! مدل موهاش تو اون فیلم چقد خوشگل بود!!!

پسر مهاجر گفت...

سلام
چقدر جالب
با مادرتون میشینین و فیلمی رو با این مضمون میبینین
حتی تصورش برا من سخته

خوشحال شدماز خوندن نوشته هاتون
من هم یک احساس نوشت دارم
خوشحال میشم
افکارتونو بامن هم درمیون بگذارین
موفق باشین

Danials گفت...

به به خیلی هم خوب D:
اگه مامان من بود که دیگه الان دار فانی رو وداع گفته بودم D:

پسر تنهای خسته گفت...

شاید اگه منم میشناختمت میگفتم یه بغل بغل محکم!
حیف که اینطور نمیشه!

Reza Cupid Boy گفت...

وارتان: من بیشتر! :))

آره دایی این جولیان مور با این که خیلی کک و مکیه، عشق منه! تو Kids are all right هم بازی کرده بود دیگه، در نقش یکی از دو مادر لزبینی که با هم ۲ تا بچه داشتن!

سلام پسر مهاجر! مرسی و کلی خوشحالم که بهم سر زدی، وبلاگ قشنگ ولی تیره و تارت رو دیدم! الان میام کامنت میدم! :)) آههههان، بابا این فیلمه رو Dubai One گذاشته بود، بد دیگه همینجور دیدیم تا این که معلوم شد شوهره این خانومه گیه! بعد دیگه وسط فیلم بود دیگه! دلمون می خواست ببینیم چی میشه تهش!

دانیال چرااااا؟؟؟ چیکارت می کرد مگه؟ :))))

بوووس به همه

amir گفت...

واقعا...
چه فرقی میکنه؟

Reza Cupid Boy گفت...

امیر الان جدی گفتی دیگه؟ :)
بوووس