۱۳۹۰ آذر ۲۶, شنبه

زندگی کوتاس! مثه عمر یه آنتی فیلتر خوب یا اعتبار یه وی پی ان!

    بدترین حسه که اینترنتت کامل نباشه و نتونی توش راحت بچرخی! پولش رو بدی، وی پی ان هم بگیری، بعدش هیچی! تنها سایتی که وا میشه ویکی پدیاس! حالا من به ۱۲۸ رضایت دادم ولی نه دیگه این که هههییی فیلتر باشه :)) این چن روز، یا بهتره بگم چند دو جین روز :)))) خیلی ناراحت بودم که نمی تونم بیام و بهتون یه خبر خوب بدم! :)
امتحان شهر رو هفته پیش دوشنبه قبول شدم! باااااورم نمیشه که دیگه از شر فکرش و ۲شنبه ها صبح ساعت ۵ پاشدن و تو سرما معطل شدن راحت شدم!
    و این رو می خواستم بگم که این قبولی رو مدیون قانون جاذبه هستم، گفته بودم که بهش اعتقاد دارم. تا حالا چند بار نتیجه اش رو دیدم! چه سر کنکوررم، چه عمل های جراحیم! چه کلی چیزای مالی و خونوادگی دیگه! یه بار امتحان کنینش! کتاب راز  رو می گم! ضرر نداره بخدا!
   هنوز تو کامنت دادن مشکل دارم اساسی و دارم سعی می کنم! اون کامنت رو هم به زور تونستم بفرستم!
دوستون دارم خونواده مجازیم!
                  

 بوووس

۱۷ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

..من که با ساکس5 میام..کشتم خودمو تا تبلیغشو بکنم..بخاطر همین با فیلتر و سرعت مشکلی نداشتم!..جراحی؟؟..این کتاب رو هم میخونم..شاید معجزه شد منم شهری قبول شم یه روزی.. :دی

یوسف

نقطه چین ها . . . گفت...

کلا زندگی خوبه..مثه اینترنت ملی!!.. :-))
تبریک بابت توشهری!..جراحی؟..نکنه دماغتو عمل کردی؟!.. :دی

یوسف

مهرداد گفت...

دیگه داشتم نگرانت میشدما، غیبتت طولانی شد ایندفه!
راستی
من از رانندگی می ترسم :|

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد!!! من خیلی دلم تنگیده بود!!!
من هم یه کم می ترسم ولی عاشق سرعت و ایناااام!!‌:)))

Reza Cupid Boy گفت...

یوسف من هم درس داشتم با ساکس کار کنم ولی برنامه پروکسیفایر فقط واسه ویندوزه! جراحی که داشت چند تا، کمر، دماغ، فک کنم آپاندیس! :))
بوووس

غریبه 92 گفت...

یه مدتی نبودی داشتیم یه نفس آروم می کشیدیما .. :))
اه ، هفتمونو خراب کردی :))
خوشحالم برگشتی ..

ادي گفت...

بازم سرعت هيچ كدوم به وي پي ان نميرسه، گرچه قبول دارم يكم نا امنه اما مدتيه از يه جا ميگيريم، هم سرويس دهيش خوبه هم تا حالا مشكلي نداشتم
باهات موافقم در اين مورد كه اينترنت بي وي پي ان نميشه، منم وقتي فيلتر شكن ندارم خلقم تنگه، حال نميكنم اصلا بيام تو نت

دلتنگی های باران گفت...

با خودم گفتم کجا رفت این پسر یهویی!!! نکنه با من قهر کرده! دیدم نه بابا هیچ جا حضورندارن ایشون!

بهر حال از دیدنتان بسیار مسرور شدیم! :دی

من از ASProxy Wing استفاده می کنم راضی ام به رضای اینترنت ملی!

اینم لینک دانلودش:
http://cdnetworks-us-2.dl.sourceforge.net/project/asproxywing/Client/Latest/ASProxyWing-Client-Latest.zip

Reza Cupid Boy گفت...

آره ادی اصن بیخیال نمیشه شد! ینی بشی هم از دنیا عقب می مونی! :))
احسان من غلط بکنم با شکا قهر کنم عزیزم! :) از لینک هم ممنون امتحانش می کنم هر وقت کارم گیر افتاد!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه دلم واست تنگیده بود غرغرو!!! :)))

کوتاه گفت...

من قبلن هم عرض کردم
جایی هست
مسقف
به نام
کافی نت
بوسس

Reza Cupid Boy گفت...

مهدی من تو زندگیم کافی نت نرفتم! باورت میشه؟ :)
بوووس

ادي گفت...

رضا اومدم يلداتو تبريك بگم همين :)

Reza Cupid Boy گفت...

اددددی مرسی!!! x: *: من هم به تو و اشکان تبریک می گم عزیزم!
بوووس

ناشناس گفت...

تبریک واسه قبول شدنت.

ادي گفت...

رضا كجايي؟ كلا بر و بچس بلاگي زدن به تنبلي ها، چه خبره؟ :)

Reza Cupid Boy گفت...

مرسی الی جونم!
ادی اصن حال ندارم بیام! :( نمی دونم چرا!!! شاید هم سرم شلوغه