۱۳۹۰ آذر ۱۸, جمعه

هی واااای من!!!

   خیلی کثافت و خوب و سکسی ان!!! چرا آخه؟ این همه یعنی؟ پشت سر هم! یعنی هر ور می چرخی جوووووون!!!
من که خیلی خجالتی نیستم و خوشم بیاد دید میزنم، مثه این نِردای گیکِ احمق سرم رو انداخته بودم با گوشیم ور می رفتم!!!
اصن یه وضعی! تیپااااا خخووووووووبببب، قیافه ها عاااالی! از اینایی که زل میزنن، بعد تو زل میزنی، بعدش هم لاااااو میشه و قلب و پروانه های اَنی و کثافت از دور برتون میزنه بیرون! :)))))
چن تا لاو لاوِ دست تو دست هم دیدم که دیگه واسم شکی نموند جی اَن! واااای چه پاتوق خوبی شَوَد واسه من! (حالا یه چیزی میگما) کلی باید دست بند اینای رنگین کمون بندازم تو چشم باشم این دفعه!! =)))
فقط حیف بغل گوشم نیست و یه ۳ربعی تو راهم اگه بخوام برم اونجا!
یعنی هر جی ای اینجا نره ماهی ۳،۲ بار، نیمی از عمرش بر فناست! حدیث نبویه هاااا!!:)))
فک کنم یه سال بود نرفته بودم!!!
این دفعه سر زده رفتیم! خونوادگی رفتیم! حالش رو خیلی نداشتم! شلووووغ بود خیلی! تیپ خیلی نزده بودم!
ولی دفعه بعدی که بررررررم..... با یه خبرایی بر می گردم!!‌=)))))

پ.ن: تندیس بهشتی است روی زمین!

۷ نظر:

مهرداد گفت...

جدی میگی رضا؟ ما تا حالا چندبار رفتیم ولی من به هیچ مورد مشکوکی برخورد نکردم
هی روزگار...
تندیس منو یاد دربند میندازه
دلم دربند خواست نصفه شبی :(((((

نقطه چین ها . . . گفت...

..بخاطر همین میگم تو همون عروسک شیطونه هستی!.. :دی

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد: آره بابا پنجشنبه شب بدون آقاتون برو ببین هی وااای من میشی یا می تونی مقاومت کنی؟ :))
یوسف: شیطون که آره ولی حالا من یه چیزی گفتم، رفت تا سال دیگه تا من باز سر بزنم به این بهشت! :)

غریبه 92 گفت...

هی هی ، زمان ما این چیزا نبود ، چه امکاناتی واسه جوونای امروز گذاشتن ..
واسه خراب های جامعه هم بهشت می سازن .. هیییی .:))

کوتاه گفت...

واقعن بهشته
بوسس
شاید بهتر بود اسمشو می ذاشتن
پردیس

Reza Cupid Boy گفت...

بللله می بینم که آقای مهندس هم پاتوقشونه اونجا! :))
بوووس

مهرزاد گفت...

ای چش چرون!بترکی هی ی ی ی ی!