۱۳۹۰ آذر ۱۲, شنبه

Back To Basics

   نه نه نه اصن این اشتباه رو نکنین!!! این عنوان هیچ ربطی به آلبوم بانو کریستینا اَگوییلرا نداره...
(فااااک، اصن انگار من آدم نمیشم، حالا میگم چرا)
ببینین من می خوام یه سری اقدامات بک تو بیسیکزی بکنم که دوباره آدم فرهیخته و خفنی بشم! مثه اون دوران کثیف و فاکی نوجوانی! :)))) البته این اقدامات بنده تنها در راستای اهداف هنری و فرهنگی خواهد بود نه در هدف لذت های جسمی و غیره و ذلک! بنده از اون جایی که نیمی از عمرم تو شهر کتاب ونک میگذشت، نیمه دیگرش هم تو شهر کتابهای زرتشت(خدا بیامرزه اونجا رو) و بخارست و میدون فرهنگ و نیاوران و کارنامه و اینا بودم، در نخستین اقدام باید برم سراغ خرید یه سری رمان خوب!
حالا اگه تو مایه های کارای جین آستین، پائولو کوئلیو، دن براون، امیلی برونته و توماس هاردی چیزی میشناسین خیلی ممنون میشم بهم معرفی کنین! (هیچ ربطی ندارن اینا به هم تقریباً، می دونم! فحشم ندین)
اقدام دوم یه سری فیلمه که مثینکه اگه کسی ندیده از دنیا بره، از عذاب شب اول و دوم و سوم  قبر و کلاً کاتالپسی، در امان نمیمونه! آدرس میدم دی وی دی ها یا بلو رِی های موجودتون رو واسم کادو کنین بفرستین! میسسسسی :))))
اقدام سوم تو زمینه موزیکه! من دیگه خسته شدم اونقد مثه روانی ها هر وقت شاد بودم گاگا و ریهانا و کیتی پری گوشیدم(این دلیل اون فاااک و اینای بالا بود، مغزم هرز شده چون)، هر وقت دِپ زدم شوپن و چایکفسکی و بتهوون! یه حد وسطی هم میخوام بابا!!! دوس دارم بیشتر با جَز و بلوز و لانژ آشنا شم! هِلپ می پلییییز!
پس از طی کردن مراحل بالا باید شروع کنم به نوشتن داستان!!! خیر سرم دانشجوی ادبیاتم :( ولی خب هنوز اونقد هر جلسه هر استاد یه سری مرخرف میریزه تو ذهنمون که بهتره فعلاً شروع نکنم چون چیزی شلم شولبایی از آب در میاد! از سویی هم نمی خوام یه دونه از این رمان عشقولانه های فریبا منصوری ای با تِم گی بنویسم بعد هم آتیش بزنم!
یه سری هم  تفریحات بیسیک مثه چن جور دیگه بازی خاک بر سری ورق و تخته(مسخره ام نکنین) و دبلنا و اینا هم بایست یاد بگیرم! :))
نظرات و پیشنهاداتون رو با روی خیلی باز و گشاده و از این حرفا می پذیرم!
بوووس

۵ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

..از روزی که اونطوری با اومدن آلبوم جدید ریحانا جیغ کشیدی منم حسادت کردم که یعنی کی لیدی گاگا و مدونا آلبوم جدید بیرون میدن؟!..نمیدونم چرا ولی با دیدن اسم اونها هیجان زده شدم!.. :-))

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

یوسف تو باید کمکم کنی از این فساد و فحشا درآم، ولی مثینکه داغ دلم رو تازه کردی و من رو یاد فوریه ۲۰۱۲ انداختی که بانوی دو عالم، مدونای طاهره می خواد آلبوم جدیدش رو ریلیس کنه!!! :(((
هیییی رفیق نابابه دیگه!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

لیدی گاگا و مدونا هم ضمناً از مستغلات بنده هستن، برو واسه خودت هنرمند مخصوص پیدا کن!! =))

مهرداد گفت...

خواننده فقط هایده + شهرام ناظری
شاعر هم فقط مولانا + حافظ

Reza Cupid Boy گفت...

هایده باشه، جنس صداش رو دوس دارم، تحریرهاش رو هم رعایت می کنه، شهرام ناظری و کلاً سنتی چندشم میشه!!! اَییییی!!!
شاعر هم نظری ندارم، ولی اوکِی اَن این دو تا، می تونن بمونن!