۱۳۹۰ آذر ۱۲, شنبه

A Single Man + Les Amours Imaginaires






   خیلی باید شانس بیارم که از این به بعد به عنوان رضا فیلمی شناخته نشم!!! ولی دیگه چاره ای نیست، کاریه که آغازیده و باید و پایانیده شه!

اول Les Amours Imaginaires(عشق های خیالی) یا همون The Heartbeatsرو میگم که اول دیدم! ساخته زاویه دولان (Xavier Dolan) و محصول ۲۰۱۰ کِبِک  کانادا هستش! داستان در باره یه مثلث عشقیه که بر سر رقابت دو دوست، فرانسیس(با بازی خود زاویه دولان) و ماری برای نیکُلا که یه پسر خیلی مشکوک به هموسکسوئل بودنه هستش! فیلم مثه اکثر فیلم های چِتی فرانسویه با این تفاوت که ریزبینی های خوبی داره که ذهن مریض و روانی کارگردان در  مورد جزییات رو به خوبی نشون میده!
زاویه دولان رو هم این جانب با این که یه کم کوچولو موچولوئه نسبت به ذائقه من، بسیار پسند کردم و با توجه به این که تنها ۲ سال ناقابل از من بزرگتر هستن،
هایی به آینده و اینا دارم :))))))
نیکُلا این وسطیه اس!
خداییش مثه اَن نیس قیافه اش؟ چیه آخه؟
ماری هم که سن زن حضرت نوح رو داره!
اصن من نمی فهمم!!!!



آهنگای جالبی ولی واسه این فیلم برگزیده شده بود که لینک یکیش رو میذارم واستون که لازمه لذت بردن ازش یا دونستن ایتالیایی یا رجوع به سایت خیلی دقیق و معتبر Google Translateهستش!!! :))))))
Dalida-Bang Bang





فیلم دوم A Single Man هستش که اون هم بسیار جالب و حرفه ای بود! بازیگرایی خوبی مثه کالین فرث(جرج ششم تو The King's Speech) و جولیان مور که خب معرف حضورتون باید باشه چون لزبینه! می فهمی باید یعنی چی یا نه؟؟؟

آره این فیلم هم درباره یه پروفسور انگلیسی(کالین فِرث) هموسکسوئل هست که  در دهه ۶۰ لس آنجلس زندگی می کنه و تو استنفورد ادبیات انگلیسی درس میده! ایشون یه اتفاق ناگوار عاطفی واسشون میوفته! که همه تون تا الان حتماً فهمیدین چیه دیگه! و مرگ دوس پسر عزیزش باعث میشه که این آدم که مثه کوه سنگه، سعی کنه دس به کارای احمقانه بزنه. (باز هم حتماً فهمیدین چه کاری) اما تو این مدت(۲۴ ساعتی که از شنیدن خبر میگذره) با یکی از دانشجوهاش که عکسش رو بالا می بینین (جووووون) که اون هم خیلی تنش می خارید واسه این استادشون، تیک میزنه و یه گریزی هم به دوست و سکس بادی قدیمیش، چارلی(خانم مور) میزنه و در نهایت هم...
قار قار می خندم از این به بعد چون دیگه نمی خوام لو بدم ته فیلم ها رو!!! اگه خیلی کنجکاو بودین کامنت بدین و بپرسین تا واستون یواشکی بگم!
تا قسمتی  دیگر و برنامه پسین، بدرود
بوووس

۱۹ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

..فک کنم فیلم خودت هم به زودی دربیاد!.. :دی

یوسف

مهرداد گفت...

میدونی به نظر من اوج A Single Man کجاش بود؟
اونجا که اون زنه به فرث گیر داده بود که تو هیچ وقت منو جدی نگرفتی و باهام ازدواج نکردی و اینا
شنیدی میگن مستی و راستی؟
این خیلی زیبا نشون میداد که استریت ها هرچقدر هم که به ظاهر هومو ها رو درک کنن ولی ته دلشون بازهم بهش شک دارن
و وقتی از حال عادی خارج میشن اون باورهای اصلی شون رو بروز میدن
اصولأ انسان چقدر پیچیدس!
من وقتی گی های با پوزیشن تاپ و بات رو نمی تونم درک کنم و دنیاشون برام ناشناختس، چطور میشه از یه استریت انتظار داشت دنیای گی ها رو درک کنه
؟

Reza Cupid Boy گفت...

در بیاد رو خیلی بد گفتتتتی!!! :))))))
هرچند بعید نیست!!!

Reza Cupid Boy گفت...

آره مهرداد، بعد اونجاش که چارلی میگه که عشق اون دوست پسر مرحومت یه جایگزین واسه عشق واقعی و خونواده تشکیل دادن و (توله پس انداختن) بود، بعد مرده قاطی میکنه و میگه عشق اون جایگزین هیچ عشق دیگه ای نبود!
بغد عذر می خوام شما بات ها و تاپ ها رو درک نمی کنین، استریت هم که نیستین، پس دقیقاً چجور جونوری هستین؟؟؟ :)))
بوووس

محمد (مهرداد سابق :D ) گفت...

اره این تیکه اش رو یادم نبود
خیلی قشـــــنگ بود
واقعا نشون میده که استریت ها عشق بین دو همجنس رو یه عشق واقعی نمی دونن
اصلأ عشق واقعی چیه که عشق جایگزینش چی باشه؟!!
بعدشم لهجه بریتیش آقای فرث خیلی فیلم رو جذاب کرده بود به نظر من
یکی از بهترین فیلم هایی بود که تا کنون مشاهده نموده ام

Reza Cupid Boy گفت...

مهردددداااددد نامت رو درست کن تا اون روی سگ من بالا نیومده!! دههههه :) لهجه بریتیش آقای فرث رو هم نپسندیدم!!! :))
بوووس

کوتاه گفت...

بذار حدس بزنم
آخرش احتمالن
ممم
مثلن فرث می ره ممم
دریا
بعدش
با مستر پاتر می رن خونه
بعد می میره زرت
بعد دوس پسرش می آد می بوسدش
بوسس

غریبه 92 گفت...

اه اه اه .. مفسد جامعه .. همین تویی که جوونای مردمو ترغیب به دیدن اینجور فیلم های مبتذل و دور از شان اسلام می کنی .. تو رو باید از ته گرفت و دار زد :))

Reza Cupid Boy گفت...

مهدی: ببین وقتی یه فیلم رو شرح می دی داری در حقیقت یه بازی رو شروع می کنی که قانونش اینه که دیگری فکر کنه داری واسش همه چی رو رو می کنی!!! :))))
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه من فقط می خوام بدونم چطور میشه از ته دار زد؟؟؟ :))))
فقط همیییین...

اشکان گفت...

منم برام جالبه. میخوام بدونم چی میشده آخرش؟

راستی حسین جان واقعا چطوری میشه از ته دار زد؟؟؟

ادي گفت...

واي از وقتي سخنراني پادشاه رو دديدم عاشق بازي كالين فرس شدم، حالا كه همجنسگرا هم شده خوب تمومه ديگه :) حتما تفاهم هم داريم :دي
من رفتم دعا كنم اشكان اينجا نياد ديگه :)
رضا فيلمي! منون از فيلمات، اولي كه فك كنم به مذاق من خوش نياد اما دومي رو ميبينم

Reza Cupid Boy گفت...

اشکان مهدی گفت دیگه همه چی رو!!! :)
ادی جان حتی اگه اشکان هم راضی باشه من نمیذارم!!! سن پدربزرگت رو داره کالین فرث!!! :)))) آره فیلم اولی خیلی حال می خواد که تماشاش کنی
بوووس به جفتتون

غریبه 92 گفت...

وای .. رضا ، تو و اشکان چقدر خاک بر سری هستین ..
بگم ..؟ بگم ؟ .. :)) ..
بیب بیب بیبیب بیب ..
گرفتین چی شد ؟ :)

Reza Cupid Boy گفت...

آهااان من یه حدسایی زدم!!! خب ما ذهنمون منحرف نیس مثه تو غریبه عزیز!! :))))

غریبه 92 گفت...

یه لحظه نیم رخ شو رضا .. یکم دیگه .. ببینم ، تو معلم اخلاق نبودی یه مدتی ؟ :))
جون خودت تازه فقط یه حدسایی زده بودی .. :))

Reza Cupid Boy گفت...

:)))) اخلاق خیلی هم خوبه!! =))

اشکان گفت...

دقیقا. رضا جونم مشکل از حسین شیطونه که فکرشم بیب بیب بیب ... (قابل توجه حسین)

Reza Cupid Boy گفت...

آره بابا از دست این حسین!!! :))))
اشکان اصن من انکار می کنم که چیزی فهمیدم! من هنوز هم واسم سواله اون داستان!