۱۳۹۰ آبان ۲۴, سه‌شنبه

Talk That Talk

 
     دارم می میرم از خوشحالی!!! دیشب رفته بودم شاه نظری خرید! تو اتاق پرُو بودم که دوستم زنگید! خبر مسرت بخش آلبوم جدید رو بهم داد!!اون قد بلند داد و جیغ می کردم که همه تو مغازه نگام می کردن!!
بی صبرانه منتظرش بودم! کثافت نذاشت یه سال بشه از آلبوم پیشینش که دوباره یه کار نو داد! ۲ تا آهنگش رو تا الان شنیدم! ۵ روز دیگه رسماً میاد ولی من تُرنت لیک شده اش رو گرفتم! امشب دی الش می کنم!!! وااااااای خوشحالم ییییینی!! :)))))

۹ نظر:

دلتنگی های باران گفت...

خوش به حالت! خوشحالم که خوشحالی! من همین الان با دانلود آفلاین کل آلبومش یا نمی دونم دموش بود، که دانلود کردم! اما چون با آهنگهای غیر (منظورم خارجی) زیاد سر و کار ندارم پاکش کردم! کاش زودتر می گفتی برات ایمیلش می کردم!

مهرداد گفت...

چی بگم! :D

ناشناس گفت...

نمی دونم! شما مدیر وبلاگی! :دی

نقطه چین ها . . . گفت...

ایشالا البوم خودت.. :دی

یوسف

غریبه 92 گفت...

نمی دونی چقدر دلم می خواست توی اون مغازه بودم و یه پارچ آب یخ می ریختم روت .. :)))

مهرزاد گفت...

ایشان خواهر ریحانه هستند؟صدای ایشان بسیار دلنشین است وسخت مورد پسند ما می باشد.

Reza Cupid Boy گفت...

احسان من روانی این آدمم!!! اتفاقاً من برعکس تو ام! به آهنگای داخلی می گم غیر!!! :)))) اونقد همه از بچگیم می گفتن ایرانی خزه، خودم رو مجبور کردم خارجی گوش کنم! ولی خب اگه خز باشی بالاخره یه جا تابِل میشی، من هم خارجی می گوشم ولی خارجی خخخخخزززز!!! گاگا و ریهانا و کیتی پری و اینا! البته درستام میگن خز هاااا! من افتخار هم میکنم به این بانوان! :))))
مهرداد واقعاً باید دستیار من تو مدیریت بشه! :))
یوسف من عاشق اینم که خواننده و سلبریتی و اینا بشم! مرسیییی! اگه شدم میگم تو مصاحبه هام اسمت رو x:
غریبه انتظار دیگه ای هم ازت نمی رفت! :)))) البته لازم نبود تو اون کار رو بکنی چون خودم کلی هول میشم گوشیم زنگ می خوره! زنگ گوشیم هم آخه آخرین آهنگ ریهاناس! :)))
مهرزاد خوشحالیم که سخت مورد پسند شما هستن این بانو!

نقطه چین ها . . . گفت...

این بانوان اهل کتاب..منظورمان..همین علیا مخدره که عکسش را گذاشتید..و نیز ضعیفه های دیگر..که پرده های عصمت را دریده اند..یعنی..شکیرا..و ورژن عربی شان..حیفا..به نظر مان..نه صدا دارند..نه سیما..به نظرمان..بیشتر علیا و سفلای خویش را در کلیپ هایشان عرضه می دارند..که آن هم صد البته چنگی به دل نمی زند..دوستی داشتیم در دوران دانشکده..که با دیدن این جرثومه های فساد..آب از هر موضع فیزیولوژیکش که قابلیت ترشح داشت..سرازیر می گشت..آخر الامر یک روز..بعد از چندین بار جویا شدن نظر ما..در مورد اینکه بداند نظرمان در مورد اینکه با همچین بانوانی حال می کند.. چیست..فرمودیم..در حد لحاف که زمستان ها روی خودت بکشی تا گرم شوی..قابل قبولند..آنوقت..ما متهم شدیم به علاقه به مانکن های..به تعبیر وی..نی قلیان..که صد البته به نظرمان به این کوه های گوشت..می ارزند..اوهوم..

کیا

Reza Cupid Boy گفت...

:)))))جرثومه!!! کیا عالی بوووود! ولی خداییش صدای شکیرا و ریهانا خیلی خوبه! از حیفا بدم میااااد زیییاد!