۱۳۹۰ آبان ۲۶, پنجشنبه

من چِمه؟؟؟


از این سفره ی سرد و خالی
از این سر پناه خیالی
نجاتم بده ، نجاتم بده
از این خواب عاشق کش بد
از این فکر باید نباید
نجاتم بده ، نجاتم بده
از این صحنه ی پر هیاهو
تو از ترس چاقو در آهو
نجاتم بده ، نجاتم بده
از این لحظه های کشنده
از این ضجه های زننده
نجاتم بده نجاتم بده
نجاتم بده نجاتم بده
نباید بذاری ستاره بمیره
نباید دل شادی ما بگیره
نباید که این ترس دوری بریزه
همین وحشت از تو مردن عزیزه
همین نم نم غم ، کنار تو خوبه
چه خالی ، چه پر ، مثل شعر نو خوبه
جهان با تو سرریز و لبریز رنگه
کنار تو آوارگی هم قشنگه

پ.ن:
عاشق گوگوشم
همین

۱۵ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

..منم این آهنگشو خیلی دوس دارم... :-)

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

آره یوسف جان! بویژه وقتی درکش کنی با همه وجودت!

غریبه 92 گفت...

یه لحظه دلم واسه گوگوش سوخت :))

مهرداد گفت...

هی ...
ویدیو کلیپ این کار ِ گوگوشو یکی بهم داد که ...
نمی دونم چندسال پیش بود، مدرسه ای بودم
اول صبحی منو شوت کردی تو خاطراتم پسر ِ بد
:(
(فکر و خیال بد نکنیا؛ دختر بود طرف :D )

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد یعنی چی؟ با اون دختره تریپ لاو بودی؟ :( ببخشید!!!

غریبه 92 گفت...

یه لحظه دلم واسه گوگوش سوخت .. :))

ناشناس گفت...

این آهنگ و آهنگ آی مَردُم، مُردَم رو خیلی دوست دارم. نمیدونم، شاید چون فکر می کنم بهم ظلم شده و کسی نیست که نجاتم بده! بی خیال پسر ... خلاصه کلی حال کردم با این آهنگ. یه کاری اگه بکنی بد نیست، آهنگی که میذاری لینکش رو هم بذار؛ شاید یکی خواست دانلود کنه!
در ضمن تو چیزیت نیست! منم که یه چیزیم شده! :دی

اینم لینک آهنگ : (البته لینک مستقیم)

http://ganjabax1.in/Ganja2Music/Masoud/Full%20Albums/Googoosh/Googoosh%20-%20Manifest/02%20-%20Nejatam%20Bedeh.mp3

ناشناس گفت...

این آدرس رو توی دانلود منیجر یا آدرس بار کپی کنید که دانلود کنه. این هم از معایب بلاگ اسپات که لینک های نظرات رو نمی شناسه! شرمنده!!!! کار من نبود!

ادی گفت...

اره شعرش زیباست

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه وایسا الان حالش رو ندارم! بعداً یه جواب تپل بهت می دم!
احسان: احسان جان من معمولاً می ذارم! این بار هم حالش رو نداشتم! و فقط می خواستم حسم رو بگم!
ادی: من قبلاً خیلی دوسش نداشتم! الان درکش می کنم!

دانیال گفت...

جهان باتو سر ریز و لب ریز رنگه...
کنار تو اوارگی هم قشنگه...واااای عاشقشم...اگه گی نبودم...می رفتم خواستگاریش!!!

Reza Cupid Boy گفت...

نه دیگه در این حد دانیاااال :)))))

Reza Cupid Boy گفت...

ضمناً شاعرش شهیار قنبریه می تونی بری سراغ اون :)))) البته اگه پیر باز هستی!! =)))

ادی گفت...

پ عاشق شدی؟ :) کی هست به سلامتی این پسر خوشبخت :دی
به پای هم پیر شین، بگو ننه جان، بگو زودتر بریم خواستگاری :)

Reza Cupid Boy گفت...

ادی من روزی صد بار می تونم عاشق شم! ولی خب...
نه بابا یه حس مسخره بود که فک نکم به جایی ختم شه! بهتره نابودش کنم! :دی