۱۳۹۰ آبان ۱۳, جمعه

توضیح+یادآوری

توضیح: درباره نام وبلاگ فک کنم باید یه چیزی رو توضیح بدم! Puer Celestia یه عبارت لاتینه به معنی پسر آسمانی یا بهشتی یا همون پسری از بهشت. پدرم در اومد تا تونستم تو دیکشنری های مختلف پیداش کنم!!! ولی منظورم اصلاً این نبوده که من خودم خودم رو مثلاً پسری از بهشت میدونما! این پسری از بهشت همون معشوق رویا هامه که آرزوش رو دارم! DDD:
خواستم بگم که فک نکنین انقد آدم گه و خودگرفته ای ام! :)))

یادآوری: وبلاگ اعدام برای گناهی نکرده رو اگه آدمای اینکاره بازی باشین باید یادتون باشه! نویسنده اش هم یه پسر محکم و استوار، ولی خب چه میشه کرد، عاشق پیشه و مهربون بود! بلللله خودشه! سامان...
سامان دیگه اون وبلاگ رو نداره ولی الان یه مدته که اومده تو وبلاگ حس من!! خلاصه گفتم که یادآوری بشه که این دوست عزیزمون گرچه زیاد نمیاد وبلاگش رو آپ کنه ولی نوشته هاش، گرچه کم، ولی قشنگه واقعاً!

پی نوشت: برچسپ و تَگ و اینا نداره این پست! مگه حتماً باید داشته باشه؟ :)))



۶ نظر:

مهرداد گفت...

پسری از بهشت فک کنم جنتی باشه که تو همه سال های عمرش داشته دنبال تو میگشته، حالا هم در آستانه بلوغه، یه چند سال صبر کن از التهاب بلوغ که دراومد میاد سراغت
به آینده امیدوار باش
:))))))))))))))))

دلتنگی های باران گفت...

منم با مهرداد کاملا موافقم! خودمم می شم ساقدوشتون!!!!!!!!

واااااااااااای فکر کن!!! ددمشنا یییییی :دی

راستش من از پنج شش سال پیش وبلاگ می نویسم اما چیزی که گفتی یادم نیست! البته زیاد به اینجور وبلاگ ها نمی اومدم. بهرر حال خواستم بگم که اون پسر بهشتی خودت هستی!

Reza Cupid Boy گفت...

مهردااااد :))))) نمیری تووو!
احسان جان مرسسسسسسی!!! خوشحالم که اون داستانا هم به خیر گذشت!

ادی گفت...

شکسته نفسی می فرمایین رضا خان! من چند روز پیش از بابام (خیلی مدهبیه، ازون خشکاش ها) میشنیدم میگف حوری مذکر هم هست تو بهشت، واسه زنا!!! یاالعجب :) احتمالا تو از همون حوریای مذکر هستی :) یه درخواست از خدا بیاین یه پتیشن امضا جمع کنیم واسه خدا، واسه پسرا تو جهنم حوری مذکر بذاره، واسه دخترا هم حوری مونث D: :)

مهرزاد گفت...

در مورد توضیحت باید بگم که خوب کاری کردی که توضیح دادی مومنین رو از شبهه در آوردی!
در مورد یاد آوری عرض شود کهمن یه سامان دیگه میشناختم که توی بلاگ اسکای یه وبلاگ داشت به اسم ویترین گاه آینه ای.ولی نمیدونم اینکه گفتی همون باشه یا نه.به هر حال این سامان واون سامان نداره هردوشون پسرای خوبی هستن.
توضیح ویاد آوری که ارتباطی به هم ندارن که؟هوم؟

Reza Cupid Boy گفت...

ادی خب من که میرم بهشت چه خاکی به سرم بریزم؟ من حوری نمی خوام!!!‌:))))
مهرزاد این سامان اون سامان عزیز آقای سین نیست! ولی خب ۱۰۰٪ هر دو عزیزن واسه من!نه دیگه ربط ندارن به هم دیگه! :))