۱۳۹۱ بهمن ۱۰, سه‌شنبه

واقعی بهتر از مجازی



این روزا که نبودم ( فک کنم یه دو هفته ای شد که سر نزده م به بلاگم) کلی کار جدی داشتم! رفتم آریان پور واسه اینترویوی استخدام، تو محل کار خودم یه سری جلسه خیلی طولانی و خسته کننده و یه برنامه تالیف کتاب داشتم (و دارم) و این که یه ۴، ۵ روزی سرمای اسسسساااااسسسسی خوردم که خیلی حال داد! (من از سرماخوردگی خیلی خوشم میاد) خلاصه پس از مدت ها درس خوندن و جون کردن یه استراحت حسابی کردم!!!!

با یکی از دوستام حرف زدم و کلی تشویقم کرد واسه اپلای کردن ( چون گفت واسه ترم بهار ۲۰۱۴ میشه الان تا تابستون اقدام کرد) حالا باید بشینم با دوس دخترام برنامه درسی بریزم :)) بعدش هم این که میخواستم راجع به امیرحسین آکادمی گوگوش بگم که واسه م تبدیل شده به یه آتوی خیلی خوب واسه مبارزه با هموفوبیا! میشینیم با بقیه نگا می کنیم آکادمی رو، بعد یکی میگی این گیه! هیچی نمیگم چون تا این جاش مشگلی نیست. ولی رادارم تیز میشه که ببینم بعدش کسی ک*شعر میگه یا نه. اگه بگه که مادر پدرش میان جلو چشش. تو فیس بوک هم سعی می کنم که زیر کامنتایی که بر ضدش میذارن مبارزه کنم (از راه ریپورت کردن و جوابای دندون شکن و گاهاً قبیح دادن) . البته این هم بگم که خیلی باهاش حال نمی کنم هاااااا ولی دیگه در هر صورت.

نمره هام دارن دونه دونه میان (الان دیگه فقط دو تا از ۱۱ تا مونده) یه کار باحالی کردم قبل از اومدنشون که خودم الان کف کردم: اومدم اون موقع که خیلی هم امیدی به نمره خوب گرفتن نداشتم، یه لیست درست کردم تو نت گوشیم ولی خیلی خوشبینانه، نمره های بسیار بالاتری از اونی که می دونستم میگیرم رو واسه هر درس نوشتم. بعد که نمره ها اومد، در کمال تعجب دیدم که همه، تاکید می کنم، همه نمره ها بجز یکی بیشتر از اون چیزی شده بود که در خوشبینانه ترین حالت ممکن حدس زده بودم! یعنی عععععاااااااالی بووووود این کار. خیلی حال داد.

فیلم بلک سوان رو واسه دومین بار دیدم دو، سه شب پیش و به اوج لذت فیلمی رسیدم و کلی روحیه گرفتم! :))) با این که فیلم غمگین و حال بهم زنیه به زعم خیلیا، ولی واسه من جواب میدی چون شخصیت خودم رو بمثابه آینه ای از کاراکتر نینا میبینم و هر بار بیشتر عاشق ناتالی پرتمن میشم. عشقمه!

خیلی این پست مطلباش نامرتبطن ولی دیگه همینه! عکس عشقمو (همون خواننده ترکه) پرینت گرفتم گنده زدم رو دیوارم. مامانم هر دفعه رد میشه میگه: این به قرآن شبیه توئه! من هم هی میگم عزیز من اولاً که من تو خوابم نمیبینم شبیه این جیگر شم، بعدش هم من شبیه اونم نه اون شبیه من! آخه من سگ کی باشم که اون بخواد با ۳۲ سال سن مثه من باشه :)) خلاصه داستانی داریم سر این عکس اروتیک آقامون مورات بُز.

در آخر می خوام یه شکایتی از یکی از بلاگرای محبوبم بکنم! :( آخه پدی این چه کار خزی بود کردی؟ یعنی چی وبلاگت رو محدود کردی؟ آخه عزیز من ما دلمون واسه ت می تنگه کلی. دست کم یه وبلاگ دیگه بزن که خصوصی نباشه و ما از حالت باخبر شیم. خلاصه که شاکیم ازت پدی اساسی.

آهاااااااااان اِلی عزیزم خیلی خوشحالم که برگشتی پس از ماهها غیبت دوست مجازیم که نمی دونم چرا انقد دوست دارم :)))) ببین از این به بعد تو رو خدا این جوری طولانی نذار برو بابا ما هم آدمیم!

دیگه چیزی به ذهنم نمی رسه که بگم جز این که با خبرای خوب میام به زودی

پ.ن: وی پی ان سگم وصل نمیشه. هی میام آپ کنم اینو، هی نمیشه. بعد هی چیزای جدید یادم میاد و میام تو نت لپتاپ می نویسم. واسه همینه که هی مطالب بی ربط و بی ربط تر اضافه میشه به متن.
بوووس

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

من هفتۀ قبل بلک سوآن رو دیدم
شرایط آرمانیِ من برای دیدن فیلم این هست که نصف شب که همه خوابن ، هدفون رو بذارم رو گوشم ، لامپ ها رو خاموش کنم و با تمرکز کامل فیلم رو با تمام دیالوگ هاش ببلعم !
بلک سوآن رو اینجوری دیدم و واقعا چسبید
می تونم بگم یکی از بهترین فیلم هایی هست که دیدم
احتمالا تو وبلاگم در موردش می نویسم ;)

منم این ترم یازده تا درس گرفتم که تا اینجای اعلامِ نتایج بخیر گذشته ! :دی

امیدوارم در مصاحبۀ شغلی موفق باشی راستی

غریبه 92 گفت...

خب این مدتی که نبودی داشتیم یه نفس راحتی می کشیدیم .. بخشکی شانس .. نگو آرامش پیش از طوفان بود :))

آق دایی گفت...

firstly, don worry about pedi.. he is fine ,,, I know ;)

بعدشم اینکه من فک نکنم نمره هام اینجوری بشه :-S اضطراب گرفته همه جونمو، :((((

بعدشم این قوی سیاه چیه موضوش؟ گویا قبلا شنیده ام اسمشو

Danials گفت...

به به خیلی هم خوش اومدی. ولی میگم انگار اعصاب نداری هااااا :D
و اینکه امیدوارم همیشه کارات به خوبی پیش بره
ما هم دلمون واسه پدی تنگ شده ازش خبری نیست :(
راستی خوب وقتی تو دیر به دیر آپ می کنی بقیه هم یاد می گیرن و دیر به دیر میان دیگه :D

ناشناس گفت...

به به. بازگشت پیروزمندانه رو بهت تبریک میگم. منم کلی با سرما خوردگی حال میکنم.
باشه دیگه نمیرم. فقظ بخاطر تو.

ناشناس گفت...

مدتی که نبودی که نمیشناختم اینجا رو ولی ایشالا زود زود بنویسی...

پ.ن: Black Swan!Perrrrfect!

:)

پایا گفت...

به نظر من امیرحسین اصلا گی نیست! شما چرا به شاهین توجه نمی کنید اصلا؟!!:دی به جان خودم شاهین هست.نمی دونم چرا این بچه اصلا دیده نمی شه؟! کلا کم رنگ و یواشه!:دی

amir گفت...

از کجا می گی که امیرحسین همجنسگراست؟
شاهین تو انگشت شصت دست راستش حلقه داشت
به نظرم شاهین همجنسگراست و از همه شون دوست داشتنی تره و من طرفدارشم
اگه حذف شه خیلی ناراحت میشم
امیرحسین خیلی افاده اییه
کیان یه جوریه
احسان یه سوراخ تو چونه ش داره!
امیربهمن بدک نیست!
آدرین خوبه اگه شاهین حذف شه من طرفدار امیربهمن و آدرین می شم
آریا هم دندوناش وحشتناکه
مجید تو دماغش می خوونه
.
.
.
ناتالی پورتمن مگه دختر نیست؟ پس چه جوری عاشقشی؟!ها؟! من متوجه نمیشم؟

کوتاه گفت...

اون آیدی اف بی رو من دهنم سرویس شد تا فهمیدم تویی
داشتم ریمووش میکردم گفتم برم عکساشو ببینم شاید آشناس
این قرتی بازیا چیه شماها در میارین؟
هاین؟
بوسس

Reza Cupid Boy گفت...

میم جان شرایط ایده آل من هم واسه این فیلم همون داستان اتاق تاریک و دیروقت و این حرفاس! به جرئت هم می تونم بگم که اینقشنگترین فیلمیه که تا بحال دیده م!
از آرزوت هم ممنونم!

بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه طوفان بزرگی در راهه! :)))) کشتیات غرق میشن به زودی! :)
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

دایی جون خیالم رو بابت پدی راحت کردی! :) مرسی!
نمره هات ایشالا خوب شده دیگه؟ :دی
قوی سیاه یه فیلم فوق العاده روانشناختیه با بازی ناتالی پرتمن و میلا کونیس و وینسنت کاسل!
نبینیش نیمی از عمرت بر فناست!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

دانیالزززز من اعصاب دارم بابا! چرا آخه اینو میگی؟ شیطونه میگه بزنم.... :)))))
عزیزم من وی پی انم خیلی خیلی مشگل داشت!
حالا هم خدا خواسته که اینجام! :))
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

اِلی اصن هیچی نگگگگگو ها! :)))) فقط بنویس که این مدت چیکارا کردی!؟
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

همایون جان از شانس تو وقتی بهم سر زدی که بخاطر قطعی وی پی ان نمی تونستم چیزی آپ کنم! حالا ایشالا دیگه مرتب میام!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

پایا جان فعلاً که حذف شد اونقد کمرنگ و یواش بود! :))))
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

شاهین پاسخم به پایا به تو هم صدق میکنه! :)) شرمنده! بعدش هم تو همه شون فقط یه کم آدرین خوبه! فقط هااااا!
به عشق هم خیلی جنسی نگاه می کنیا! خب دختر باشه! کلک نکنه می خوای تستم کنی ببینی بایسکشوالم یا نه؟ :))
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

مهدی شرمنده
اون تغییر نام واسه دلایل امنیتی بوده
خدا رو شکر ریمووم نکردی!
بوووس

پایا گفت...

:)):*