۱۳۹۱ دی ۱۵, جمعه

((: !Anorexia nervosa preciosa¡


    دقیقاً یک آذر به نیت مهمونی کریسمسم تصمیم گرفتم یه رژیم مناسب و Healthy بگیرم تا هم وزنم کم شه، هم دیگه فست فود خوردن و آشغال خوری رو ترک کنم! این رژیم خیلی مِلو شروع شد و این دفعه خیلی جدیتر از همیشه به مسئله سالم خوری به منظور سلامتی (نه لاغری) توجه می کردم! اما از قضا، هی می رفتم اینترنت و دونه دونه مضرات همون چیزای محدودی رو که میخوردم هم پیدا می کردم. این شد که الان در شرف گرفتن این بیماری خیلی شیک و عالیم! :))
    البته این هم هست که آخرای تابستون یه جورایی واسم جالب شده بود که چحوری میشه آدم دلش بخواد بخوره، ولی نخوره! یعنی میل داشته باشه ولی از نظر روانی پس بزنه غذا رو. هی واسم جالبتر و جالبتر شد تا این که از ۱ آذر ۵ کیلو نیست شد! :دی

این هم یه نتیجه تست دیگه:

    البته هنوز بولیمیا ندارم (ینی نمی خورم، بعد بدو بدو برم پای توالت فرنگی برگردونم! مثه این فیلما) :)) ولی فک کنم اگه واقعاً بخوام بعداً داستان مدلینگ رو دمبال کنم، به اونجاها هم کشیده شه کارم...

پ.ن: ناراحت نیستم از شرایط الانم.  این هم یه مدلشه دیگه :دی

۱۵ نظر:

Vartan گفت...

آره اصلاً هم فست‌‌ فود نمی‌خوری :))

Vartan گفت...

عکس پس زمینه‌ات هم بردم هزار جا :)

Pedram گفت...

به نظر من ترک فست فود اینه که اینقد بخوری که دیگه از خوردنش حالت بهم بخوره :دی
بعدشم
کیپ گوینگ
بزودی میمیری =))

اشکان گفت...

نکنه میخوای "گی مدلینگ" بشی. اوففففف :P

ناشناس گفت...

چقدرم بَده این فست فود خوردنا خخخخخخ

Reza Cupid Boy گفت...

وارتان زهرمار! اون موقع شرایط بحرانی بود! :)) ۳۶ ساعت بود گشنه مونده بودم!
بعدم عکسمو چی کا کردی؟ :)
پدرام این روش رو امتحان کرده م! اصن جواب نمیده + کلی هم مضره واسه آدم. چه کاریه!
اشکان ننننننننههههه بدم میاد! مدل مثه آدم میخوام بشم!
تنها چنار واقعاً بده! من هم یه موقع مسخره می کردم ولی حالا می بینم حیفه آدمه جون و سلامتیش رو فدای این آشغالا کنه! ولی خب، خوشمزه ن دیگه! خخخخخ!

بوووس به همه

Vartan گفت...

بله بله :)) برا هم‌این لپات داشت رگ به رگ می‌شد و نون و سس می‌خوردی؟ :))
بعدم من عکستو کاری نکردم، عکست ذهنم رو برد این‌ور اون ور :p

آق دایی گفت...

هیچ وقت اهل فست فود نبودم!

آرش سعدی گفت...

من یادمه یه بابایی بهم میگفت برای ترکه ای شدن، فست فود که هیچی، برنج و نون و سیب زمینی و زده تخم مرغ و شکلات و شیرینی و خامه و کره نخورم
از غذاهای سالمی که موند واسم که انتخاب کنم، مرغ آب پز، رب، نارنگی، سفیده تخم مرغ، آه و خون دل و چند گزینه دیگه بود.
منم چند روز امتحان کردم و کلا عطای رژیمو به لقاش بخشیدم.
الان فقط ورزش میکنم و مثل بلانسبت شما، گاو میخورم، البته فست فود از همون اولم دوست نداشتم.:D
تو هم ورزش کن رضا رژیمو بزار کنار
جوونی باید انرژی داشته باشی، جون بگیری هنوز تو رشدی ;)

Reza Cupid Boy گفت...

آخ آخ وارتان اون سسا مشمول آنورکسیا نمیشن! :))))
آق دایی: خوشابحالت! :) نعمتیه آدم اینجوری باشه!
آرش من دیگه رشدای طولی و عرضیم رو ۱۰۰٪ کرده م! :))))) ولی خب الان اینایی که گفتی تقریباً ۲ ماهه زندگی من رو تشکیل میدن! خوبه که بابا عوضش بعدش احساس سالمی می کنی!
ورزش هم عارضم به خدمتتون که روزی ۱ کیلومتر رو میدوم! ولی دیگه کار دیگه ای نمی کنم! :))
بوووس

Vartan گفت...

:))))))) هـــــي چی بگم واللا، الآن حرف بزنم می‌گن چرا لغمه‌ی بچه رو می‌شمری :))
:*

saman گفت...

اي رضاجان هيكل و بدن و بيخيال بخور و بنوش به نام عشق...
منكه عاشق فست فودم...تقاسشم دارم پس ميدم..:)))

Reza Cupid Boy گفت...

بنام عشق سامان؟ واقعاً! آدم بخواد بیخیال همه چی شه واسه خاطر عشق که دیگه کسی محلش هم نمیذاره! :))
وارتان حالا که شمردی! :)))
بوووس

Vartan گفت...

کوفت :))) من مشوّقت‌ام :))

Reza Cupid Boy گفت...

:))
بوووس