۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

Shelter

   خب خب خب... این فیلم خیلی پرآوازه اس! من که اصن یه موقعیه اونقد اسمشو شنیده بودم که فک می کردم سریاله این! :) در مقایسه با خیلی از فیلمهای دارای مضمون LGBT مالی نبود(حالا انگار من چند تا کلاً دیدم) ولی خب به دیدنش می ارزه! داستان درباره یه پسره اس به نام زاک که یه خونواده داغون داره و وضع مالیشون هم خوب نیست! اوقات فراقتش گرفیتی می کنه و موج سواری! از قضا با برادر بهترین دوست دوران بچگیش که یه پااااااف به تمام معنای خوب و پولداره، شاون  روبرو میشه که اون هم موج سواری میکنه! خلاصه اینا عاشق هم میشن و یه سری مشکلات درونی این آقای زاک که میخواد بره دانشگاه هنر ولی پولش نمی رسه، از اون طرف هم یه خواهر لش داره که یه بچه پس انداخته و همه اش پی عشق و حالشه و این زاکه که باید به خواهر زاده اش برسه و نقش پدر رو ایفا کنه!

آخرش هم اینا Happily Ever After میشن و آشتی و حل مشکلات و اینا! بچه خواهره رو هم میارن پیش خودشون خواهره هم میره با دوس پسرش پی کار و زندگیش تو یه شهر دیگه! وااای چقدر از این شخصیت خواهره بدم میاد!
حالا نکته ای که می مونه اینه که من با دوست خوب وبلاگ نویسم ادی که کامنت بازی می کردیم یه بحثی رو مطرح کردیم که می خوام نظر شما رو هم بدونم! به نظرتون زاک بیسکسوئل نبود؟ آخه اولش دوست دختر داشته و سکس هم داشتن مثینکه! بعدش هم این که خیلی از نظر احساسی زمخت بود! یعنی عین این پسرای گاو و گوسپند استریت بود تو کل فیلم! :))) حالا می خوام بدونم چن نفر با من موافقن

۱۱ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

..آره قشنگه..به خصوص اینکه کیا خیلی دوس داره این فیلمو.. :-)

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

خب پس دیگه حرفی نمیمونه! :))

مهرداد گفت...

آبکی بود
فیلم فقط بروک بک مونتین

Reza Cupid Boy گفت...

بروک بک رو ندارم :(((( یکی بده بهم!

مهرداد گفت...

با torrent بگیرش دیگه

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد لیست ترنت هام پره پره! :))) شونصد فیلم می خوام بگیرم! باید وایسم شب تا صبح بگیرم، بعد من هم یهو می گیرم می خوابم یادم میره =))

ادی گفت...

بنظر من که پسره کاملا گی بود، آخه دلیل نمیشه چون سکس کرده با دختر بگی بای بوده، تو فیلم هم مشخصه، روندی رو طی می کنه زاک که طی این روند میفهمه دنیای گی چیه و اینکه اون هم گیه، پس قبلش می خواسته همرنگ جماعت شه شاید یا می خواسته خودشو بشناسه، اتفاقا بنظرم خیلی هم احساسی بود پسره، رابطش با بچه خواهرش، گرافیتی هاش، همه نشون می داد خیلی احساسی بود. بنظر من خیلی قشنگ بود فیلمش، اشکان خیلی خوشش می آد از این فیلم. ضمن اینکه اون پسره شاون خیلی خوشکله :)
من گفتم متاسفانه آخرش رو ندیدم چون بد دانلود شده بود، نمی دونستم چه اتفاقی می افته، ممنون گفتی آخرشو. آره خواهره خیلی منزجر کننده بود.
در مجموع از نظر من فیلم عالی نبود اما خوب بود، احساسی و درام داشت. تو IMBD هم امتیاز بالای داشت تقریبا، فکر کنم بالای 7
راستی رضا جان ببخش من بعد چند وقت سر زدم سورپرایز شدم این همه پست زدی، راستش اینترنتا خیلی خرابه، واسه همین کمتر می آم

ادی گفت...

بابا من اینجا کامنت گذاشتم کو پس؟
بنظر من که خیلی قشنگه، اشکانم خیلی دوسش داره، خیلیم احساسیه، کجاش بی احساسه زک؟ ارتباطش با بچه خواهرش، گرافیتی هاش همه پر از احساسند. بنظر من که بای نیست، زک هنوز نمی دونه گی هست یا نه، داره تصمیم می گیره که با شاون آشنا میشه. من آخرشو ندیدم چون بد دانلود شده بود، میسی آخرشو گفتی
اینکه یه بار سکس کرده با دختر دلیل نمیشه بای باشه، بزار بحساب همرنگ جماعت شدن و فکر بیماری و اینا که گی ها اوایل با اون درگیر هستند اکثرا.
ولی شاون خوشکله ها :) بقول خودت پافه :)
کلا بنظر من عالی نبود اما خوب بود و احساسی تو IMBD هم رتبه بالای داره، فک کنم بالای 7 امتیازش

Reza Cupid Boy گفت...

آره ادی الان که می گی یاد اون گرَفیتی و اینا میوفتم نظرم عوض میشه! ولی با این که میگی این که سکس داشته با یه دختر چیز مهمی نیست، اصلاً موافق نیستم! مگه میشه یکی گی باشه و خیلی راحت با یه دختر سکس کنه! نمیشه عزیز من به این راحتی!

ادی گفت...

نه منم نظزم این نیست که گی راحت میتونه با دختر سکس داشته باشه، من یادم نیست از اون سکس کجا یاد می کنه و به چه صورتی، اما منظورم اینه که شاید برای امتحان خودش وقتی هنوز مطمئن نبوده گی هست یا نه گفته بذار با دخترم سکس کنم ببینم گی هستم یا استریت. ولی اینکه سکسش چجوری بوده، بله بنظر من هم یک گی با دختر نمیتونه سکس کنه

Reza Cupid Boy گفت...

DDD: ببین یه جاش هست که دختره بهش میگه فهمیده که این گیه! بعد پسر میگه حالا امشب چون جا ندارم میشه بیام خونت بخوابم؟ دخترم میخنده و میگه آره ولی دیگه نمی تونی باهام سکس کنی! من از اینجاش حدس زدم وگرنه دلیل دیگه ای ندارم! :))) آره خب ممکن یکی که هنوز واسه خودش این مسأله حل نشده یه بار این کار رو بکنه! ;)