۱۳۹۰ مهر ۲۵, دوشنبه

Do Começo ao Fim

  
      از آغاز تا پایان! عاااالیه این فیلم یعنی! اگه از تراژدی و جنگ اعصاب خسته شدین و میخواین چند ساعت تو یه دنیای فانتزی غرق شین، این فیلم رو حتماً ببینین! محصول ۲۰۰۹ برزیله... واااای اصن من یعنی عاشق برزیل شدم!  پلات فیلم تابو اندر تابوئه! عشق شدید و اروتیک-رمانتیک دو برادر به هم! فرانسیسکو و توماس دو برادر ورزش کار و خوش تیپ و مرفهن، از یه مادر ولی از دو پدر، و عاشق هم میشن از همون بچگی! و خب به هر حال هر رابطه ای پستی بلندی هایی داره دیگه! ولی چیز خاصی نمیشه خیالتون راحت! بعد حواستون باشه کمی تا قسمتی صحنه داره! بعد از این مدل عشق وحشیاس که شروع میکنن به محکم بوسیدن هم! حالا نبوس کی ببوس! وحششششی هااااااا! خیلی خوبه این صحنه اس که تو عکس بالا هست! زیر بارون، بغل مححححکم، بوووووس! وااای اصن یه چیزیاااا! :)))
لینک دانلود نمی دم چون خودم از یکی از دوستان گرفتمش! p:




۱۷ نظر:

Reza Cupid Boy گفت...

گویا خراب بوده کامنت گذاشتن واسه این پست، من معذرت می خوام از دوستان! :))

مهرزاد گفت...

من که فیلمو ندیدم ولی پیداس تو از اونایی که خیلی قشنگ وبا هیجان فیلم تعریف میکنن.مثلن صدای تیر اندازی رو هم در میارن صدای آژیر آمبولانسو..اینا... یهو هم جو گیر میشن یه بلایی سر آدم میارن.اوه اوه این فیلمه که صحنه دیگه ای نداشت؟اونم از نوع وحشیانه؟؟:D جوگیر میشی یه وقت کار دس مردم میدی!!

دلتنگی های باران گفت...

منم فیلم رو ندیدم و فکر نمی کنم گیزرش بیارم!!!! ولی خب، با این تعاریفی که کردی می تونم تصور کنم؛ گرچه زیاد اهل قیلم نیستم!
الان فقط درگیر اتفاق بد زندگی ام هستم...

مرسی که اومدی به وبلاگم (مثه این دخترای لوس بلاگفا، دیدی؟) هه هه هه !!!!

Reza Cupid Boy گفت...

والا چی بگم مهرزاد شاید من این جوری ام! :)) ولی خودم خیلی چشمم آب نمی خوره از خودم تو زمینه تعریف کردن چون میخوام سریع آخر فیلم رو لو بدم! :)))) ببین کلاً فیلم آنچنان صحنه داری نیست و سکس اینا نداره توش! ولی همین صحنه های رمانتیکش عاااالیه!

ادی گفت...

من و اشکان اینقد از این فیلمای درام همجنسگرایانه دوس داریم ولی تا حالا راستش زیاد فرصت نشده بشینیم با هم ببینیم، من 4 5 تا دانلود کردم، من و اشکان هر دو عاشق were the world mine شدیم، خیلی فیلمش احساسی و قشنگه، اینجوریم که از این تعریف کردی حتما قشنگه، مخصوصا که برزیلی هم هست :)
فیلم big gay musical هم خیلی قشنگه، broke back mountain هم خیلی تعریفشو شندیم، دارمش اما هنوز ندیدم. خواستین بچه ها لینکای دانلودشو میدم

ادی گفت...

راستی اسمش چی میشه به انگلیسی یا فارسی؟ میسی از معرفی این فیلم

Reza Cupid Boy گفت...

احسان جان امیدوارم منظورت از اون اتفاق چیز تازه ای جز همونی که تو وبلاگت گفتی نباشه! :) (آره دیدی این لوسارو؟؟ :))) تو هم مرسی که اومدی سر زدی حالا که اینطور شد! =))))
ادی جان Were the world mine رو دارم هنوز ندیدم! الان جاتون خالی Shelter رو دیدم! بدی نبود!:) من فیلم دوس دارم ولی واقعاً وقت نمی کنم :((((

Reza Cupid Boy گفت...

From beginning to end :دی خواهش میشه!

ادی گفت...

shelter هم خیلی زیباست که، اما حیف من نتونستم کامل دانلودش کنم، آخراشو ندارم

koooootah گفت...

خوشحالم دوباره اومدی
مرسی از معرفی فیلم
بوسس

Reza Cupid Boy گفت...

ادی شلتر یه جوری بود پسره! به نظر من بایسکچوال بود تا جی!
مهدی جان خواهش می کنم! ای کاش درسام اجازه می داد بیشتر بیام! :))

ادی گفت...

چرا؟ نه بنظر من جی بود، کدمو میگی؟ نقش اول یا اون خوشکله که شهره بود که گیه؟ :)
اسماشونو یادم رفته ولی نقش اول با خواهرش زندگی می کرد، اون دوست دخترش نبود، اگه از اینجا میگی بای بوده
بهرحال هم شخصیتاش خوشکل بودند :) هم فیلمش احساسی و زیبا بود، از نظر من

Reza Cupid Boy گفت...

اون خوشگله که جووون! نه بابا منظورم همون مو سیاهس، شخصیت اصلی! آره عزیزم دیگه تا این حد متوجه شدم که اون خواهرشه، ولی اگه یادت باشه یه دوست دختر هم داشت که باهاش به هم زد! بعد هم کلاً یه جوری بود! استریت نما بود خیلللی! ولی اون پسر بلونده عااااالی بود :)

ادی گفت...

اره خوب هنوز نمی دونست که باید بعنوان گی زندگی کنه یا نه، هنوز دودل بود دیگه. بنظر من که خیلی احساسی و زیبا بود شلتر

نقطه چین ها . . . گفت...

..بازم کامنت دونی بالا باز نمیشد اینجا مینویسم..
منم وقتی این بچه هارو میبینم ناراحت میشم..اول از همه بخاطر اینکه نمیتونم براشون کاری بکنم..و دوم بخاطر اینکه چرا اینا باید اینطوری زندگی کنن؟..
باهات موافقم..این احساس به ما یه حس لطیفی داده که بیشتر درک میکنیم..شاید چون خودمونم جاهایی از زندگی مثه وقتایی که مثه اینا کودک بودیم عذاب کشیدیم!..شاید..

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

یوسف این هم داستانی شده هاااا واسه ما :)))) ارمغان ریدن اینا تو وی پی ان هاس :)
وااای آره اصن به این فک نکرده بودم که شاید چون با اینا احساس هم دردی می کنیم انقدر واسمون عذاب دهنده اس!

Unknown گفت...

خواهش میکنم لینک بذار
خیلی وقته دنبال این فیلم میگردمولی هیچجا نمیتونم پیداش کنم 😔😔