۱۳۹۱ مهر ۱۷, دوشنبه

اعتیاد ما به وبلاگامون + نخستین نوولا!

     از هفته پیش که بازار شلوغ شد، اینترنت هم دچار مشکل شد و این مشکل هم دیگه متوجه این نیست که کاربر سیاسی مینویسه یا نه! همین که کاربر بلاگر باشی یا فیس بوک بخوای بری دیگه مورددار میشی :)) خب من از ۴شمبه میتونستم با کلی صبر و تحمل و کظم غیض بیام و کامنتارو بخونم ولی وقتی نوبت به پاسخ دادن میرسید اینترنت و وی پی ان و اینا رسماً میریدن! :))))
خلاصه ببخشید اگه میبینین پاسخی نمی دم، حمل بر بی توجهی نشه! کلاً هاااا همیشه بدونین که حتماً یه مشکلی بوده که پاسخ ندادم، یا مردم، یا دستگیر شدم =))))) یا این که اینترنت اینا داغونه! من هم داغون شدم این چن روز که نمی تونستم کامنت و پست بذارم! اصن عین معتاداااااااا...
امیدوارم مثه امشب، شبهای بعد هم بتونم بیام و ایشالا یه پست هم بذارم...




     راستی ۴ روز اینا میخوام برم به سرزمینهای شمالی، دیگه حالم از آب و هوای همیشه آفتابی-آشغالی تهران عزیزم بهم میخوره و باور کنین اگه این ۴ روز شمال هم بخواد خورشید آزارم بده، پرده ها رو میکشم و کولر رو روشن میکنم و میشینم فیلم میبینم عین ۴ روز رو!!! آهان نه نه یه کار دیگه دارم: میخوام اولین نوولام رو اونجا شروع کنم به نوشتن. خیلی ایده سانتیمانتالیه که تو دل طبیعت یه داستان بنویسی کاملاً نامربوط به طبیعت‌ :)))) فقط تو این گیر و دار تکنولوژی و این حرفا نمی دونم تو لپتاپم تایپ کنم یا از انگشتای عزیزمون کمک بگیرم و اگه زحمتی نیست، تو یه دفتر باحال بنویسم!؟ :دی

بوووس

۵ نظر:

Vartan گفت...

ااااااااااا نوول :) ای‌ول :) تبریک
و شمال هم خوش بگذره :) کلی غذای خوش‌مزه هم بخور :)

Reza Cupid Boy گفت...

وارتااان مرسی!!! :دی
نه بابا غذا کجا بووود! از مدنیت به دور خواهم بوووووووود! تا شعاع چن کیلومتریم بقالی هم نسیت اونجا! :دی لاغر میشم عوضششش کلی مانکن برمیگردم تهران!
بوووس

Vartan گفت...

:*
:))) بابا خرید کن قبلش سرِ راه تمبل خان :)) گوشنگی مریض می‌شی خووو :))

آرش سعدی گفت...

منو با خودت ببر....
:d

Reza Cupid Boy گفت...

وارتان یه سوپر توپ وا کرده بودن دم شهرکه، جات خالی کلی چیز میز خوردم این چن روزه، لاغر که بخوره تو سرم، چاقم شدم! :))))
آرش بابا یه کم زودتر میگفتی خوب عزیز من! :(
بوووس