۱۳۹۰ اسفند ۱۰, چهارشنبه

فنگ شویی

نقل از ویکیپیدیا:
فنگ شویی یا فانگ شویی (به چینی: 風水) که به معنای باد و آب است، یک فلسفه و فن باستانی در چین است و برای پیدا کردن دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا در ساختمانهای مسکونی، تجاری، باغ و غیره استفاده می‌شود تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی، موفقیت، هماهنگی و به طور کلی انرژی مثبت چی داشته باشد. مهم‌ترین چیزهایی که باید رعایت کرد، پرهیز از بی نظمی و هرگونه انباشتگی، استفاده از رنگهای مناسب، خطوط منحنی، در نظر گرفتن جهت‌های مناسب است. البته امروزه به طور رسمی در چین آن را خرافات می‌دانند.


پ.ن: من دارم  فنگ شویی می خونم! پریروز رفتم شهر کتاب دم خونمون، یه کتاب گرفتم بنام فنگ شویی مجردها و ۳۰، ۴۰ صفحه اش رو خوندم! این کتاب روی تاثیرات فنگ شویی روی روابط کار می کنه! این هم جزئی از همون پروسه ایه که گفتم!!!

۱۶ نظر:

مهرداد گفت...

ینی خوشم میاد همچین دل خجسته ای داریا :)))
دیگه زن گرفتن که این حرفا رو نداره =))))
وبلاگم چرا واز نمیشود؟ اشکال از هیتلرشکن شما می باشد آیا؟

نقطه چین ها . . . گفت...

داری روی روابطت کار میکنی؟ =)) خسته هم نباشی! :پی
یاد این زنای بیکار افتادم که میشینن فال قهوه میگیرن تا بلکه شوهری چیزی از توش بیفته بیرون! :دی

یوسف

نقطه چین ها . . . گفت...

داری روی روابطت کار میکنی؟ =)) خسته هم نباشی! :پی
یاد این زنای بیکار افتادم که میشینن فال قهوه میگیرن تا بلکه شوهری چیزی از توش بیفته بیرون! :دی

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

ببین من نمی دونم چرا ولی تنها وبلاگ توئه که خیلی طول می کشه وا شه! شاید قالب نو، سنگینش کرده! :)
دل خجسته تنها چیزیه که واسم مونده!

Reza Cupid Boy گفت...

یوسف فال قهوه آخه چه ربطی به انرژی و فنگ شویی داره؟ :)))) تازه اون هم اگه باعث شه که فکر مثبت کنی، ایرادی نداره! پایه اشم! =))
بوووس

ژوبی گفت...

پس رضا بیا هم فالمو بگیر هم فنگمو بشویی :)

کوتاه گفت...

شکم مرد چاق رو بمال
شانس میآره
بوسس

آيدين(باران) گفت...

اين جا بوي فال قهوه و اينا مياد...
حالا فابش رو كه نميدونم ولي قهوش رو كه دوست دارم

ناشناس گفت...

پسر بهشتی به ما سر نمیزنی انگار...یه فالم واسه من بگیر منم برات فال حافظ گرفتم...

دانیال گفت...

خونتون دم شهر کتابه؟؟؟؟ همسایه ی گوگوش اینا هستین؟؟؟؟؟

Reza Cupid Boy گفت...

ژوبی این کلمه خیلی مسخره اس! هر کاری می کنم باز هم یاد شست و شو میفتم :))))
فال اینا بلد نیستم بابا جان من!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

این جمله خیلی واسم آشنا بود!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

آیدین جان من تازگی دیگه از قهوه هم بدم اومده!!! راجع به فال هم واقعاً تجربه زیادی ندارم ولی باید فان باشه یکی دو بارش :)))

Reza Cupid Boy گفت...

بابا سامان جون من که می بینی تند تند نمیام اینترنت! بخدا وقتایی هم که میام به زور وبلاگ خودم رو وا می کنم! :) ولی واقعاً قالبت خوشگل بود! :)
بوووی

Reza Cupid Boy گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Reza Cupid Boy گفت...

دانیال جان می دونی چند تا شهر کتاب داریم؟!! :)) اگه منظورت از خونه
گوگوش، نیاورانه و منظورت شهر کتاب اونجاس، نه ما همسایه گوگوش اینا نیستیم :))
من بچه مرکز شهرم، جنگل ساعی! :))))
راستی من هر چی سعی می کنم واست کامنت بذارم نمی تونما!!! اصن این بلاگر با بلاگفا مشکل داره!
بوووس