۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

بعضی ها

۱-    کلاً دلم نمی خواد دل کسی رو بشکونم!!! ولی آخه عزیز من چرا ول نمی کنی؟؟؟ چرا سیریش میشی؟ :)

 ۲-  جدایی نادر از سیمین رو امروز بالاخره دیدم!!! همونطور که فک می کردم اونقد چیز عجیب غریبی نبود که شایسته این همه جایزه باشه!!! و دیگه مطمئن شدم که علت این که وودی آلن تو اسکار نمیاد چیه! اسکار ۱۰۰٪ سیاسیه!!! And I Am Sick Of Poloitics
ولی قشنگ بود در مقایسه با این آشغالایی که تو سینمای ما و بعضاً هم آمریکا تولید میشه =))


پ.ن:من الان تو یه پروسه حساسم که به یه خبرای خوبی قراره ختم شه!!! سیریش نشو پس برادر من :))))

۱۵ نظر:

Reza Cupid Boy گفت...

PolOitics
یه دانش جدیدیه تو دنیای علم، شما به روی مبارکتون نیارین :))))))

غریبه 92 گفت...

منظورت از سیریش که مطمئنن من نبودم :))))

نقطه چین ها . . . گفت...

..باهات راجع به اسکار موافقم..بهرحال به نفع ما شد.. :-)

یوسف

کوتاه گفت...

هوممم!

مهرداد گفت...

بهله بهله، ما نیز معتقدیم ردپای poloitics در این مساله بسی پر رنگ می باشد
گفتی سیریش یاد غریبه افتادم =))))
رضا؟ چه خبره شیطون؟
آره؟؟؟؟
به سلامتی میخای زن بستونی؟ :)))) ایشالا دختره خوبی باشه :))))

ناشناس گفت...

راستش من کلن آدم بدبینی نیستم! فکر نمی کنم پولیتیک باشه!!! در هر صورت هم اگر باشه، باشه! به من ربطی نداره. برای من پرواز کشورم مهمه! راستش خودم هنوز این فیلم رو ندیدم! فقط اسمشو شنیدم. رضا!!! یه بوهایی داره میاد! البته بوی کیک عقد کنون ها!!!!!! ببینم چه می کنی! :دی

Reza Cupid Boy گفت...

اوهوم!

Reza Cupid Boy گفت...

نه بابا دیوونه! تو اولین دوست من میون وبلاگ نویسا بودی!!! چطور من همچین حرفی رو بهت بزنم آخه! :)

Reza Cupid Boy گفت...

آره خب یوسف جان من هم به این خاطر که نام ایران مطرح شد خوشحالم!

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد!!! اول از همه بگم که وبلاگت به ندرت واز میشه! ولی دیروز یه ذره اش وا شد! خیلی خوشگل شده! نشد کامنت بذارم!
ببین من می دونم و تو اگه یه بار دیگه اسم زن گرفتن رو بیاریا!!! :))))

Reza Cupid Boy گفت...

احسان جان نمی دونم من!!! آخه هم گلدن گلُب هم این؟ :-؟ عجیبه!
ضمناً شما فعلاً تو صف شیرینی دادن جلوتر از منی! :))

ناشناس گفت...

رضا
رضا جان راستشو بخواي اين اولين باري بود كه كل بلاگت رو كلمه به كلمه خوندم...تقريبا كل شخصيتت رو توي نوشته هات لو دادي...من از آدمهايي كه اعتماد به نفسشون از سرشون فوران ميكنه خوشم نمياد چون بيشترين ضربه هاي زندگيم رو از همونا خوردم...اعتقاد دارم كه اعتماد به نفس متوسط به پايين خيلي بهتر از اعتماد به نفس بالاست...با اعتماد به نفس متوسط به پايين وقتي به موفقيت ميرسي يه حس خيلي خوب بهت دست ميده كه يه آدم با اعتماد بفس بالا هيچوقت تجربش نميكنه...ولي تو براي من يه استثنا هستي...يه آدم با اعتماد به نفس بالايي كه درون خودش يه شخصيت قوي داره كه مدام باهاش در بحث و جدله...در هر مورد....(من يكم از روانشناسي حاليم ميشه اگه حرفي زدم خلاصه ببخش)و همين جدل هاي پياپي دروني خودشه كه اونرو ميبره جلو...پس ميتونم بهت تبريك بگم...

بابا اسپانيش انگليش...من نميدونم چرا هرچي گي رو ديدم زبانش خوبه...همين دوستم كه تو دانشگاه باهاشم زبانش مثل خودت حرف نداره...خودم كم و بيش ...چندتاي ديگه هم ميشناسم...پس بازم بهت تبريك ميگم...بازم بهت ميگم رضا جان هيچ چيزي توي دنيا مهمتر از آرزوها و اهدافي كه داري نيست..رسيدن به يه عشق واقعي آرزوي لا ينفك همه ي ما هومو هاست...آرزويي كه يه قسمتش همين هورمون اضافي و شهوته...پس به هوس به عنوان يه چيز بي هدف نگاه نكن...ااين حس اگر لازم نبود هيچوقت به وجود نميومد..چون طبيعت هيچ چيز اضافي رو پايدار نگه نميداره...راجع به اسمي كه واسه خودت انتخاب كردي(reza cupid boy)بايد بگم واقعا لياقتش رو داري و برازندته...شعري كه نوشتي ديوونم ميكنه...اميدوارم به عشقي كه لياقتش رو داري و لياقتت رو داره برسي...هي...هروقت پست مينويسم يا كامنت ميذارم دلم اساسي ميگيره...قوي باش رضا...روز ماها هم ميرسه...يه روز مياد كه ما از بلاگهاي خشك و ساكت بيرون بيايم و آزادانه به دنبال يه عشق عاشقانه و عاقلانه باشيم...طبق اولين اصل جاذبه(چيزي رو بدست مياري كه جذب ميكني)...موفق باشي همحس عزيزم.

Reza Cupid Boy گفت...

آقا سامان گل!!! خیلی خر کیف شدم که یکی وقت گذاشته و وبلاگم رو خونده کامل!
من هم از روی این که می گی اعتماد به نفست معمولیه حدس زدم که یه مدرکی چیزی تو روانشناسی داری که میگی یه کم حالیته ازش!! :))
عزیزم من اصن بیشترین لذت رو زمانی می برم که خواننده مطالبم دقیقاً بفهمه من شخصیتم چه جوریه! خوب یا بدش رو کار ندارم! ولی هدفم اینه که کسی که میاد تو این وبلاگ من رو بشناسه! تمام هم و غمم همین بوده و اصن این حس رو ندارم که لو دادم خودم رو!
من ولی مخالفم که اعتماد به نفس معمولی رو به پایین خوبه! چون همیشه خواسته هات رو کم نگه میداره!
حالا نه این که بخوام از خودم تعریف کنما!!! :))) ولی به اون زبونا فرانسه و ترکی استانبلی هم اضافه شه ممنون میشم! :)))
مرسی که واسم این آرزوی خوب رو کردی چون من بهش باور دارم عزیزم!
روز ما هم میرسه، ولی تو خیال کن امروز روز توئه! خیلی به فکر ما نباش! خودت رو بکش بالا پسر!
میبینم که قانون جاذبه رو هم که باور داری! حله دیگه په! =))
بوووس

آرش سعدی گفت...

سلام عزیزم
باید خیلی مراقب باشی
هر چند که فایده ای نداره
ماچ

Reza Cupid Boy گفت...

آرش جان اولین کامنتت تو وبلاگم خیلی مشکوک بووود :))))))
چی فایده نداره!؟
بوووس
مرسی سر زدی!!!