۱۳۹۰ بهمن ۲۸, جمعه

تصمیم

پیشنویس: صفحه پست جدید رو که وا کردم، اون بالا، گوشه سمت چپ اسمم رو دیدم!
Reza Cupid Boy
هیچ وقت فک نمیکردم که اسم خودم رو، هویتم رو یه همچین چیزی بذارم واسه وبلاگم! میدونین چرا؟ رضاش مشکلی نداره! بخش دومش! کیوپید بُی! خیلی خوب به گوش نمیشینه! مثه نام های کلیشه ای خیلی از وبلاگاس! قصد توهین ندارمااا!  ولی فک نمیکردم خودم یه روز نامم رو از میون این کلیشه ها بگزینم! این Cupid Boy داستان داره و مطمئناً همه هم قرار نیست داستانش رو بدونن! چون همه فَن دو آتیشه کایلی مینُگ نیستن تا آلبوماش رو مثه خوره بگوشن و بعد ببینن یکی از محبوب ترین آهنگای زندگیشون به همین نامه! آهنگی که صدها بار گوش شده و ده ها فانتزی عشقی تو ذهنت باهاش پرورونده شده!   اینا رو گفتم چون این مساله که نکنه کسی فک کنه من خیلی عامی و کلیشه ایَم، داشت روحم رو می خورد!


حالا تصمیم
من گفته بودم خیلی به انرژی مثبت باور دارم نه؟ این رو هم گفته بودم که دانشگاه، کار، تندرستی و تغییرات خوب تو وضعیت زندگیم رو از همین باور به ظاهر مسخره دارم؟ نه؟ شاید هم نه!
ولی این رو می خواستم بگم که من با این باور به خیلی چیزا رسیدم! و حالا می خوام مهمترین چیز در حال حاضرم رو از این انرژی های مثبت بخوام!پسر رویاهام! خیلی جالبه! دیروز داشتم سر کلاس تاریخ ادبیات انگلیس با خودم می فکریدم که من دقیقاً همون موقعی که خواستم به اون چیزهایی که آرزو کرده بودم رسیدم! سال پیش آرزو کردم که از ترم آینده دوستای خوب و فان و بدرد بخور پیدا کنم، از همون ترم هم کردم! گواهینامه ام دقیقاً یه روز پیش از اون تاریخی که حدس زده بودم رسید! دانشگاه همون جایی که خواستم قبول شدم! شرایط خونوادگیم همونطوری شد که آرزوم بود!    و اون لحظه بود که به این فک کردم که حالا که به این چیزای نه چندان کوچک، به این راحتی رسیدم، چرا آرزوی گنده ای نکنم که همه اش فکرم رو مشغول کرده؟ :) شاید به نظرتون مسخره یا محال بیاد، ولی من تصمیمم رو گرفتم! میخوام اون پسری که می خوام رو، دقیقاً هم با همون مشخصات ظاهری و باطنی ای که می خوام، تا آخر امسال به سمت خودم جذب کنم!
لازم به ذکر است که در قانون جذب، دعا و خیرخواهی دوستان بسیار موثر می باشد :)))) با تشکر از یاری سبزتان!!!

پس نوشت: این روزا رانندگی با سرعت زیاد، عجیب لذتی بهم میده! فک کنم اعتیاد جدیدم رو کشف کردم!

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

امیدوارم بگردی و پیداش کنی... ما که گشتیم نبود ... فقط شیرینی عروسی ات فراموش نشه

مهرداد گفت...

مشخصات پسر مورد نظرت رو بگو تا دقیق تر برات دعا کنم ;)

غریبه 92 گفت...

مشخصات دقیق پسر مورد نظر اعلام شد :
وزن : سه برابر وزن رضا
قد : حداقل 2 متر و 22 سانت
چهره : خواستم یگم بدتر از خود رضا دیدم ا ، مگه بدتر هم داریم ؟ :))
خلاصه اینکه اگه تا آخر امسال پیدا نکردی خودمون به زور هم که شده تو رو به یکی قالب می کنیم .. بابا بوی ترشیت تمام وبلاگو بردارشت ..
اما خارج از شوخی امیدوارم به پسر مورد علاقه ات برسی .. و این دعای من فقط و فقط برای خوردن شیرینی بوده ولا غیر .. :))

Reza Cupid Boy گفت...

احسان تو هم ناامید نشو بابا!!!
مهرداد خوب شد گفتی، باید بشینم خودم راجع بهش فک کنم!
غریبه اصن من چرا دنبالش دارم می گردم؟ خود تو اصن!!! بهترین کِیس دنیا! :))

ناشناس گفت...

امیدوارم به هرچی میخوای برسی.
بعدشم برات ارزو میکنم پسر مورد علاقه ت یه چیزایی باشه تو مایه ی جرد لتو. :-)
راستی کنسرت کایلی از من و تو پخش شد.دیدیش؟

نقطه چین ها . . . گفت...

به نظرم چیزایی که گفتی همه بهش میرسن یا رسیدن..و فک نمیکنم جزو آرزوها باشن!..بنظرم انرژی خودتو واسه چیزایی بذار که بقیه نداشته باشن!.. :-)

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

اِلی جونم جَرد لِتو عااالیه! ولی من یه کم گنده منده تر از اون میخوام!!! خیلی پررو ام :))))) کنسرت کایلی رو شنیدم پخش شده! من حدود ۳ ماه پیش دیدم پخش کردش من و تو! فک کنم همون بوده دوباره نشون داده! نه؟ :)
یوسف چی میگی؟؟؟ :) اگه می دونستی من چقد همه جیز زندگیم عوض شده نمی گفتی که همه به این چیزا میرسن! :)
بوووس به هر ۲تون

Reza Cupid Boy گفت...

یوسف راستی وبلاگت چرا وا نمیشه! علامت بلاگر میاد وسط یه صفحه سپید. توشم ۲ تا چرخ دنده دارن میچرخن! آندِر کانستراکشن اِ وبلاگت مگه؟ :)

نقطه چین ها . . . گفت...

باید کمی صبر کنی تا لود بشه..البته سرعت اینترنتمون پایینه..گاهی اینطوری میشه..اون مجموعه تم دینامیک بلاگره..امتحانشون کن!.. :-)

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

آره یوسف فهمیدم دیگه! اومدم هی ریفرش رو زدم تا بالاخره وا شد! :)

چارلی چاپلین گفت...

راستی
بوگو ببینم
نکنه اسم وبلاگ منم کلیشه ای باشه؟ S-:
راستی
دیروز توی mtv کلیپ marry da night لیدی غاغا رو دیدم یادت افتادم (به قول بعضی دوستان، یادت کردم :دی )

Reza Cupid Boy گفت...

نه بابا اسم وبلاگ تو که خیلی میومد بهش! البته اون اولاش که داستان زندگیت رو می گفتی! چرا حالا چارلی چاپلین؟ :))

کوتاه گفت...

به نظر من میرسی به پسری که میخای
بوسس
آهان در مورد رانندگی هم به شرطی که دیگران رو نکشی اشکالی نداره
یعنی اگه خاستی خودتو بکشی رضا جان کسی نباید جلوت رو بگیره
ولی کشتن دیگران خب خوب نیست دیگه
بوسس

Reza Cupid Boy گفت...

مهدی؟؟؟ :(((( خودم رو بخوام بکشم کسی جلومو نگیره؟ :(((

کوتاه گفت...

عزیزم مرگ خود آدم اختیاریه و هیچ کس نبایدجلوشو بگیره
اما
بعدش خیلیا داغدار میشین
مثلن اگه تو با سرعت زیاد این کار رو بکنی
شک نکن من سالها غمگین میمونم
ولی اگه خودت بخای
اخه من چطوری میتونم جلوتو بگیرم؟
بوسس

ناشناس گفت...

من شخصا با جرد لتو صحبت کردم.گفت تمام تلاشش رو میکنه که به ایده ال های تو نزدیک بشه. :-)

ژوبی گفت...

خب بذا من آستینامو بالا بزنم، تو فامیل و اینا بگردم یه پسر خوب خوشکل واست پیدا کنیم :دی خودم دامادت میکنم تا آخر همین سال پسرم صبر کن
با گزینه های فراوان بر میگردم :)

Reza Cupid Boy گفت...

مهدی جونم می دونم چی میگی!!! من هم خواستم خودم رو بکشم یه بار درک می کنم نظرت رو!
ولی گاهی فک می کنم که بقیه چه گناهی کردن که باید بخاطر خودخواهی تو داغدار شن؟ :)
بوووس
اِلی مرررررردددم از خنده! یه لحظه تصور کردم جرد لتو داره به تو به پارسی این حرفارو میزنه! :)))))
ژوبی خان شما مثینکه یه نقشه هایی داری! :)

Bspm گفت...

من خودم کتابای راز و قدرت و کلید قانون جذب رو دارم و با اینکه هنوز نخوندمشون اما به شخصه به این موضوع اعتقاد دارم و از راه دیگه ای به وجود این نیرو رسیدم. امیدوارم هر چه زودتر به چیزهایی که می خوای دست پیدا کنی.
Bspm

Reza Cupid Boy گفت...

بی اس پی ام جان
من خیلی خوشحال می شم می بینم یکی هست که به این چیزا باور داره! و این که پیشنهاد میکنم به این کتابا بویژه خود راز به چشم کتاب نگاه نکنی! مثه یه کتاب دعا(چقدم من معتقدم) باهاش برخورد کن! همیمجور رندوم وا کنش و بخون!
مرسی از آرزوت!
بوووس