۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

دسبند

   اولین دسبند رنگین کمونیم رو پاییز پارسال از جمعه بازار پروانه گرفتم! مثه همیشه کلی شک کردم که بگیرمش یا نه! می ترسیدم خوب! :))بعد بهم یه جور حس قدرت داد! حس ابراز هویت! هر جا می رفتم دستم می کردمش! هرجاااا جز دانشگاه و جلوی دوستام!  فک می کردم فقط کافیه که یه روز تو دانشگاه دستم کنم تا همه بفهمن چی ام!
تو سفر کیش که با دوستای دانشگام رفتم، بهار همین امسال، واسه اولین بار جلو اونا دستم کردن!
فک می کنین چی شد؟
هیچچچچچی!!! :))) اصن نفهمیدن! بعد هم گفتن قشنگه! همیشه تو راه دانشگاه هم دستم بود و سر کوچه دانشگاه درش می آوردم! ولی یه بار سر یه امتحان پایان ترم تو خرداد یهو تصمیم گرفتم تو دستم نگهش دارم! رفتم تو یونی! فک می کنین این بار هم هیچچچچی نشد؟
درست فک کردین! هیشکی نه چپ چپ نگام کرد نه اعتنایی کرد! بعد تازه فهمید چه خوبه تو یه جامعه بی سواد و بی توجه زندگی کنی!
تا به حال فقط ۴، ۵ نفر بهم گفتن این مال یا شبیه پرچم گی هاس! همه رو هم با یه فرمول ساده پیچوندم! میگم این نماد ماه تیره! ماه تولدم! آخه تو افسانه آرش کمانگیر که جشن تیرگان، هر سال اگه اشتبا نکنم ۱۱ تیر به افتخارش برگزار میشه، اومده که اون موقعی که می خواسته تیرش رو رها کنه، ۶ تا نخ ابریشمی رنگی برای دیده شدن تیر از دور، به اون می بنده!

شاید بگین من ترسو ام یا ضعیفم یا اصن بگین من عامل بدبختی همه اقلیت هام! ولی من به اندازه کافی شجاع نیستم که بخوام گی بودنم رو به هر کی که بهم گفت: این دسبندت پرچم گی هاست، ثابت کنم! ببخشید! من سرم واسه این حرفا درد نمیکنه! به موقعش از اقلیت ها دفاع می کنم ولی نه به این قیمت که طرف بهم بگه: حالا مگه تو گی ای که انقد جوش می زنی؟
از بحث پرت شدم! این روند دست کردن مداوم و بی وقفه دسبند تا الان ادامه داره! این پاییز یه دسبند نو دادم واسم بافتن! و این یکی هم از زور مصرف زیاد داره سیاه و رنگ رفته میشه! ولی دارم فک می کنم که خودم رو باید از این فک که این دسبند همه هویت منه و اگه بدون اون از خونه برم بیرون، یه چیزیم کمه؛ خلاص کنم!
اصن وسواس شده واسم! هی می گم نکنه این رو امروز دسم نکنم و طبق قوانین مورفی همون روز عشق زندگیم رو ببینم و اون متوجه من نشه! مسخره است نه؟ ولی من واقعاَ اگه بدون دسبند برم بیرون همه اش حس می کنم یه چیزیم کمه! بعد یه مشکل دیگه! من کلی از لباسام با دسبندام سته! ضمناً گاهی اصن نمی خوام دسبند نخی بندازم! اصن می خوام فقط یه دونه چرمی یا پلاستیکی بندازم! بعد این هم میشه وصله ناجور که باعث میشه تیپم مثه این آدمای عجیب و فریک شه! :))))

تازه بگذریم که اون دوست ترنسم تو دانشگا پریروز یه چیزی تو مایه های رنگین کمون دسش کرده بود و بعد هم چون ایشون اُپنلی گِی!!!! هستن به قول خودشون، این مساله رنگین کمون رو به همه جار زدن! فک کنم حالا دیگه وقتشه که نگران این باشم که دیگه دسبند رو تو یونی دسم نکنم!

پس نوشت: وی پی ان دیگه ندارم! با آنتی فیلتر میام! ولی سرعت داااغونه! اگه دیر به دیر میام ببخشین!
بوووس

۷ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

اتفاقا من با کامینگ اوت کردن توی این جامعه ی بی سواد مخالفم..همونطور که نمیدونن این دستبند نماد چیه..اگه بفهمن با همون سوادشون برخورد میکنن!..
از این دستبندا دارم..ولی مشکل دقیقا همون سیاه شدنشه..و وقتی کهنه میشه جلای روز اولشو نداره..
راستی با ساکس بیا..سرعتش بهتره..

یوسف

مهرداد گفت...

خاستم بگم دچار آبسشن شدی که خودت گفتی


پسر که از این چیزا به خودش آویزووون نمی کنه :دی
پس تو کی میخای مرد بشیییییی هان؟؟؟ :دی

غریبه 92 گفت...

خسیس ، پول دوست ، انی همه مالو با خودت کجا می خوای ببری ؟ آخرش یه وجب جاست ، می ترکیدی یه دست بند هم واسه ما سفارش می داد ؟ :))

کوتاه گفت...

تو
عاقلی
بوسس

Reza Cupid Boy گفت...

یوسف جان خوشحالم که یه هم عقیده پیدا کردم! آره راس میگی، دیگه وقته ساکسه!!!‌ :)))) چون وی پی ان و آنتی فیلتر واقعاً ساکس(Sucks) =)))
مهرداد من اصن آبسسد شدم رفته!!! تو هم نقطه ضعف گیر میاریا!!! :))))
غریبه: خیلی مثینکه اعصاب تاخوشی داری! یه بار بخون کامنتت رو می بینی چن تا سوتی دادی :)))))))))
مهدی:
تو
لطف داری
بوووس

ناشناس گفت...

من از این دسبندا ندارم ولی باید برم با شایان یه جفت بخریم! هر کی هم پرسید می گم! نمی تونم خودم رو کتمان کنم. نمی تونم...

یه برنامه هست، تُر؛ من دارم ازش استفاده می کنم. لینکش اینجاست. یکمی حجمش بالاست 20 مگ ولی ارزش داره. سرعت بالا و بدون محدودیت. با همه مرورگرا هم کار می کنه.البته خودش یه موزیلا داره.
https://www.torproject.org/dist/torbrowser/tor-browser-2.2.35-7.1_en-US.exe

Reza Cupid Boy گفت...

مرسی احسان جونم ولی فایلای exe رو mac جواب نمی ده!!! من بدبختیم اینه که windows نیستم :(((
ولی مرسی از راهنماییت شاید واسه داداشم بدرد بخور باشه! :)
ببین ینی یکی بهت میگه که این دسبند چیه، رک و راست میگی بهش؟ :-o