۱۳۹۲ فروردین ۱۵, پنجشنبه

The 1st (but not the last) coming out ever! :D

     دیشب، مثه هر شبم تو این مدت، خیلی دیروخت (حدودای ۳ اینا) بود که داشتم به این فک می کردم که چیه داستان کلاً! بعد به این فکر افتادم که پارسال دم عید به خودم قول خیلی چیزا رو دادم که مهمترینشون پیدا کردن یه پسر بود! خب سال گذشته بهش نرسیدم و طبق معمول امسال هم از رو نرفتم و فوکوسم رو گذاشتم رو همون داستان. بعد یه نمه دلم گرفت. فک کردم اگه الان بغل دستم یکی که دوسش داشتم خوابیده بود چه خوب بود...

     خیلی بیخود و بی جهت یاد یکی از زوج های خوب دور و برم افتادم! یه دختر و پسر خیلی باحال و روشن فکر و فان از بچه های یونی! با خودم داشتم فانتزی می ساختم که میشد واسه اینا کام آوت کنم و چه قدر واکنش خوبی می تونستن داشته باشن...

     بعد به این فک کردم که خیلی از فشارهای عصبی ای که رومه واسه خاطر همین داستانه که به هیشکی نگفتم که از پسرا خوشم میاد نه دخترا! حس کردم (البته می دونستم به وضوح از خیلی قبلش ولی انقد اذیتم نکرده بود این مساله هیشوخت) که انگار دارن می ذارنم تو قبر :( ینی یه چیزی تو این مایه ها که یه راز لعنتی رو تو دلت نگه داری، اون هم تا آخر عمرت! و هیشکدوم از عزیزای دور و برت هم ندونن چی بود این راز و بعد تو بمیری و همه چی تموم شه! حتی اگه یه جا نوشته باشیش و بعد مرگت همه بفهمن، باز هم هیچ فایده ای نداره: تو دیگه مردی!

     یهو یاد صمیمی ترین دوستم افتادم! با خودم گفتم اگه میخوای کام آوت کنی کی واجبتر از اون؟! یه چن لحظه با خودم تصور کردم بهش چیا می خوام بگم. بعد از چند ثانیه که سریع مرور کردم همه چی رو، بهش اس زدم که فردا (ینی امروز) یا پس فردا رو برنامه کن زود می خوام ببینمت یه چیز مهمی رو بگم. رفت رو مخش که چیه! اولش خواستم بپیچونم دیدم نمیشه، سرتق تر از این حرفاس. یهو گفتم خوب احمق جون بهونه بیار و یه دروغی سر هم کن. خلاصه فردا می ریم با هم چای بار تا تو یه محیط آروم راجع به این که از پسرا خیلی بیشتر از دخترا (عاطفی و جنسی) خوشم میاد صحبت کنیم. این دوستم همونیه که گفته بود دوس داره یه بار لِز کنه با یکی! :)) واسه همین می دونم با این قضیه اوکیه. ضمناً اگه باز هم بخوام کام آوت کنم، کاندیدا هام رو در نظر گرفته م و اونایی که نزدیکن ولی اصن را نداره بهشون بگم رو هم یه خط قرمز کشیدم روشون! :))))

فینگرز کراسد و ویش می هُپ و این حرفا دیگه

بوووس

۱۴ نظر:

Vartan گفت...

برات هوارتا آرزوی خوب می‌کنم :*
اون آدمی که تو تعریف کردی بدون شک برخوردش خوب خواهد بود :*
انقد حال می‌ده دید زدن پسرا همراه با دوستای دختر نزدیک، اصاً ی وعضی خوبه :))

شایان گفت...

خودت میدونی چی بگی دیگه
حتما القلیت رو هم خوندی
حتمااااااا
:دی :پی

غریبه 92 گفت...

خب خب خب .. امیدوارم سال دیگه همین موقع همینجا پست بنویسی :
بازم پسری سرش به طاقچه نخورد بیاد منو بگیره :))

محمد گفت...

عه این واقعا اولین کامینگ اوتت هست؟
من تا حالا برا هر استریتی که کام اوت کردم واکنشش خوب بوده
امیدوارم تو هم وفق باشی :)

دانیاااااال اریامهر گفت...

راستش من وقتی ب صمیمی ترین دوستم گفتم خیلی نوجوووان بودیم الانم هستیم ها ینی....بعدش اینو بگم دوستای ادم خیلی راحت با این مسئله کنار میان ینی الانم دوستم بخاطر اینکه من زیاد غریبی نکنم بامن ب شغل شریف پسر بازی مشغول است....!
امیدوارم دوست توام اینجوری باشه...
و اینکه راحت باش اصلا باهاش ک میری بیرون یهو مثلا بگو اوووف این پسره عجب چیزیه....:)) اینطوری فرهتگ سازی کن یواش یواش ...صدقالله علی العظیم...

amir گفت...

تابا شد از ای افشاگری ها بکی!
خیلی شجاعی!
خش ب حالت

جواد گفت...

منم دو سال پیش این موضوعو نه به دوست صمیمیم که به پسر خالم گفتم چون فکر میکردم خیلی آدم روشنفکریه! البته این جوری که فکر میکردم نشد و اولش برخورد خوبی با من نداشت و حتی عید اونسال باهام روبوسی هم نکرد!
ولی وقتی کم کم دید من اون چیزی که فکر میکرد نیستم و من هم فیلم prayers foe bobby رو نشونش دادم نظرش عوض شد و من حالا به قول خودش respected هستم :))
تو هم کار خوبی میکنی کام اوت میکنی! اونم به یه دوست صمیمی که بیشتر اوقاتتو با اون میگذرونی. نمیدونم منم شاید به دوست صمیمیم گفتم...

آرش سعدی گفت...

منم دیروز برای یکی از دوستام که دختر بود کامینگ اوت کردم
اونم قبول کرد
بعدش بهش گفتم واقعا خیلی عاشقشم ولی نمیتونستم بهش بگم
گفت واسه چی نمیتونستی بگی؟
گفتم آخه به دخترای این دور و زمونه میخندی فکر میکنن پیشنهاد ازدواج بهشون دادی
ولی در کل خیلی خوشحال شدم ازینکه کام اوت کردم
تو هم بکن
خیلی خوبهههههههههههههههههه

Reza Cupid Boy گفت...

بچه ها ممنون از تشویقاتون!
وارتان مرسی
حسین بترکککککی
شایان عالی بود جمله بندی هام! :) آره خوندم اون مجله رو هم!
محمد آره واقعاً اولی بود! البته شده بود که دوستای جی من ناخواسته یا به میل خودم به کسی (آدم دور) بگن من گی ام اما خودم تا حالا نکرده بودم این کارو!
دانیال نگران نباش! دوست خودم یه حیوون پسر بازه! :))
امیر جان من هم خیلی کلنجار رفتم با خودم تا این کارو کردم! خیلی هم شجاع نیستم!‌ :)
جواد خیلی حتماً تو ذوقت خورد نه؟ حالا باز خدا رو شکر الان اوکیه!
آرش چه باحال! همزمان کردیم این کارو ما دو تا! :)) خوشحالم که خوشحالی!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

بچه ها ممنون از تشویقاتون!
وارتان مرسی
حسین بترکککککی
شایان عالی بود جمله بندی هام! :) آره خوندم اون مجله رو هم!
محمد آره واقعاً اولی بود! البته شده بود که دوستای جی من ناخواسته یا به میل خودم به کسی (آدم دور) بگن من گی ام اما خودم تا حالا نکرده بودم این کارو!
دانیال نگران نباش! دوست خودم یه حیوون پسر بازه! :))
امیر جان من هم خیلی کلنجار رفتم با خودم تا این کارو کردم! خیلی هم شجاع نیستم!‌ :)
جواد خیلی حتماً تو ذوقت خورد نه؟ حالا باز خدا رو شکر الان اوکیه!
آرش چه باحال! همزمان کردیم این کارو ما دو تا! :)) خوشحالم که خوشحالی!
بوووس

Unknown گفت...

وقتی خوندم اینا به ذهنم رسید

http://www.youtube.com/watch?v=Tja6_h4lT6A

http://www.youtube.com/watch?v=U-IR9oNzdrA

Reza Cupid Boy گفت...

when pigs fly i will try
عزیز متاسفانه الان وضع اینترنتم در حدیه که حتی صفحه اصلی یوتوب هم واز نمیشه! ولی مرسی که ویدیوهایی رو که به حست رسید رو بهم معرفی کردی! تا آخر ماه که اوضاع اینترنت درست شه میبنمشون!
بوووس

شاهین گفت...

عید تو هم مبارک رضا جان

کامینگ اوت یه کم خطرناکه

خود دانی ولی ...

مراقب آدمش باش

بوس

Reza Cupid Boy گفت...

شاهین جونم بخیر و خوشی برگزار شد همه چی!
بوووس