۱۳۹۱ اسفند ۲۹, سه‌شنبه

بهانه!

     اون هفته سفرم به شمال به خاطر برف و بوران و خطر مرگ بهم خورد! ببین خطر مرگ که می گم شروور نمیگماااا! واقعاً تو یخا گیر کرد ماشینم و اگه هلال احمر کمکمون نمی کرد الان یخ زده بودیم تو سردخونه یه بیمارستان تو پلور! :))))) حالا داستانش طولانیه ولی فقط اینو بگم که تجربه وحشتناک و هیجان انگیزی بود! آهان اصل داستان اینه که ننوشتم بقیه داستانم رو... بهانه ش هم که معلومه چیه: نرفتن به شمال! ولی عوضش رفتم یزد ۳ روز و واقققققعاً این شهر مسحورم کرده... بعد از عید باز هم میخوام برم و چون بدجوری عاشقش شده م!
     راستش چیز زیادی ندارم بگم و این مدت با هیشکی تیک هم نزده م و تو کار کسی نبوده م و حالش هم ندارم! فقط امروز که با بچه ها بیرون بودم، از دو تا پسره خوشم اومد: یکی که تازگی اومده تو افق و فک کنم به نظر دوستام آدم چندشی بود ( یا من سطح توقعم اومده پایین یا واقعاً اون پسر که البته سنش کمی از پسر بیشتر بود و موهای بلند و چشمای روشن داشت جذاب بود) یکی دیگه هم که تو مایه های صاحاب کافه آلما بود (انقلاب یه کم غرب چهاررا تو یه پاساژ!) قیافه ای نداشت ولی آدم فانی بود! :پی!

بوووس

۱۵ نظر:

غریبه 92 گفت...

من فقط این حلال احمریارو گیر بیارم ، دهنشونو سرویس می کنم .. دهه .. :))
خب کلک ، بگو گلوم تو یزد گیر کرده چرا می پیچونی هی :))

دانیال آریامهر گفت...

می بینم ک سلیقه هامون داره بهم نزدیک میشه....حالا پس بیا دوتایی بگردیم دنبال کیس با موهای روشن و چشمای روشن ، چراغ روشن....
ها راستی یه چیزی رو نفهمیدم حلال احمر بردت یزد؟ ک هوا گرمه تا یخت اب بشه؟؟؟؟ چ ب فکر مردم اند :))

شایان گفت...

سال نو مبارک
صد سال به ای سالا
نورزتان پیروز
هر روزتان نوروز


سفرت به سلامت
ضمنن از پیشرفتت در گی لایف واقعا حیرت زده ام
ماشالا!!!

محمد گفت...

سال جدید بخت همه مون واز شه ایشالا :D

محمد گفت...

سال جدید بخت همه مون واز شه ایشالا :D

Danials گفت...

سال نو مبارک
چه خوب شد من هم می خواستم برم شمال دانشگاه چه خوب که سه هفته هست که پیچوندم البته به نظرو هنگام برف اونجا ها باید خیلی زیبا شده باشه....
یزد رو هم خیلی دوست دارم عشقشم خیلی خوبه
ایشالا کیس مناسب پیدا بشه D:
بهترین ها رو در سال جدید برات آرزو می کنم :))

emad گفت...

نوروزت بهرووووووووز....

Reza Cupid Boy گفت...

اتفاقاً خونواده م هم میگن گلوم تو یزد پیش یه دختره که دوستمه و خونه ش بودیم گیر کرده! :)))))

بچه ها مرسی از تبریکای همه تون! سال نوی همه تون مبارک!

بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

دانیال جان هیچ ربطی یزد یه شمال نداره!
هفته بعدش رفتم یزد! :دی
بوووس

saman گفت...

اوووووووووووه. شمال كجا يزد كجا...اميدوارم بهت خوش گذشته باشه...

Reza Cupid Boy گفت...

سامان آره! اصن خیلی عجیب جور شد یزد!
:))
بوووس

کوتاه گفت...

پس حالا حالا ها مونده
بوسس

Reza Cupid Boy گفت...

مهدی آره! خیلللللیز!
بوووس

پیام گفت...

سلام
ممنون از اینکه بهم سر زدی...
امیدوارم اخر تعطیلات هم بهت خوش بگذره!!!

Reza Cupid Boy گفت...

مرسی پیام جان!
وظیفه م بود
بوووس