۱۳۹۲ اردیبهشت ۷, شنبه

The Crushed Crush!!! :))))))



     Is it so true about all ppl? (or at least the gay community) Or is it just me!?
     If so, I've turned into a ruthless SLUT! :)))))


     قضیه اینه که یه پسره بود که من تو دانشگا دیده بودمش و فک کرده بودم شاید یه درصدی گی باشه و تو فیس بوک خیلی بهم توجه نشون داده بود کلی حرفیده بودیم و بعد اون پسر میاد ایران و می فهمی که ستریته! یا دست کم  همه ش از دخترا حرف میزنه (حتی اگه یه درصد هم بای باشه) و بعد تو که یه مقداری بهش به عنوان یه گزینه so so فک کرده بودی یهو همه چی رو سرت خراب میشه (خب احمق معلومه که خیلی بیشتر از این حرفا روش حساب کرده بودی!!!) و پس از یه ریکاوری خیلی سریع، شروع می کنی به متنفر شدن ازش (یا دست کم ممولی شدنش واسه ت و تبدیل شدنش به یه پسر ستریت مثه بقیه پسرای ستریت). بعد ببینی که با یکی از بهترینای دوستای دخترت لاسای حال بهم زن میزنه و تو و دوستت پشت سرش مثه ۲ تا حیوون مسخره بهش میخندین و کلی حال میده این مساله! بعد اون پسر که یه گروه بچه باحال پیدا کرده (ماها یعنی :)))) ) هی میخواد باهاتون برنامه کنه... سعی می کنین به وقیحانه ترین روش ممکن بپیچونینش ولی اون پرروتر از این حرفاس! و فردا هم قراره برین فلورانس گیشا و اون حتی حاضره جا رو هم بره و رزرو کنه و تو با خودت فک می کنی که اگه این پسر گی بود، و فقط گی بود نه این که حالا با من دوس میشد، تو کلی قربون صدقه ش هم میرفتی ولی الان می بینی که واقعاً نمی تونی تحملش کنی و اگه واقعاً فک می کنی من الان یک ذرررررره خیلی کوچولووووو هم از این پسره خوشم میاد، بهتره صفحه رو ببندی و دیگه هیچوخت به وبلاگم سر نزنی چون دوس دارم خفه ت کنم که درکم نمی کنی که من واقعاً الان دیگه از این پسر متنفففففرم و این حرفا رو واسه این نمیزنم که هنوز هم بهش حسی دارم!

  

  

    پ.ن: یه پسره هست تو اینستاگرام که با این که ظاهر خیلی خاصی نداره و فک کنم قد و قواره ش هم ازم کوچیکتر باشه، خیلی کراشمه! عکاسه و follower داره هزار هزار! تو اولین عکسای پروفایلش یه عکس چند تا جلد رنگیه کتابه که زیرش خودش اومده کامنت داده: rainbow با کلی قلب رنگی! از همونجا رفتم تو کفش. البته این رو هم بگم که من رو انش هم حساب نکرده و من رو follow نکرده با این که کرده م! تو فیس بوک هم پیداش کردم ولی ادش نکرده م هنوز! البته با این که follower ام نیست گاهی عکسام رو لایک می کنه و آخریش هم که دقیقاً مخاطبش خودش بود، یه عکس از ۶ تا تندیس ۶ رنگ دم پارک ملت بود که دیروز گرفتم و بعد که آپش کردم، دیدم اومده لایکش کرده! (کلاً از ۲۴۰ تا عکس پروفایلم ۳، ۴ تا رو لایک کرده، نکته ش اینه) زیر عکسم هم نوشتم rainbow dudes :)) الان میذارمش اینجا هم!

۲۱ نظر:

Vartan گفت...

خیلی هم خوب :))
:*
حالا اینم استریت از آب درنیاد بری تو دیفال

Reza Cupid Boy گفت...

نه وارتان این خیلی گیه! :)))))
به هر حال من که اقدامی نمی کنم واسه ش!
بوووس

Unknown گفت...

stop over analyzing ,, bara man ke hamishe in ravesh kar karde ..

dar rabete ba crush ham ,,, maskharas age man nazar bedam !

Reza Cupid Boy گفت...

When Pigs Fly
چرا مسخره س نظر بدی؟
مشکوک می زنی هی!
اون از کامنتات سر پست قبلیت! این هم که از این! :))
بوووس

میــم‌جان گفت...

منم یکی عین همین تو زندگی م دارم که دقیقا به همین صورت خندۀ عصبی میکنم در موردش

عین تفاله میمونه ، میخوام از دستش خلاص شم

دنبال دکمۀ "غلط کردم" میگردم دقیق تر بخوام بگم

اینستاگرام خوب است بسیار بسیار :دی

ناشناس گفت...

استریت بودن کراش :|||| یعنی شخصاً 200 مورد اینجوری داشتم...
تصمیم گرفتم تا وقتی نفهمیدم یکی گیه و اینجور حرفا به کراش شدنش فکر نکنم.
:)

Reza Cupid Boy گفت...

میم جان اینستاگرام اعتیاد من شده!
هر جا میرم دمبال سوژه م! :))
بویژه سر غذا که میشه! :)
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

همایون عزیز مگه دست من و توئه!
کراش یعنی یه پسری که بدون این که بخوای بره رو مخت!
:دی
بوووس

غریبه 92 گفت...

پووووفففف .. خب هر چی کور سو بود خاموش کردم .. خیالت راحت باشه ، حالا حالا باید بترشی عزیزم .. :D

شایان گفت...

اون عکس رینبو پرایده دقیقا
شیش رنگه خاص خودمون
دم طراح همجنسگراش گرم

شایان گفت...

عزیزم دوستات رو تفکیک گرایشی نکن
پیشنهاد میکنم آرومآروم براش کامینگ اوت کنی
بووووووووووووووووس

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه حالا امسال که بی اف دار شدم می فهمی! :))
شایان البته خیلی از این طرحا تو تهران زیاد شده و من بعید می دونم طراح همه شون جی و یکی باشه! :) این دوستم رو مخمه وگرنه اهل تفکیک جنسی نیستم! :)
بوووس

Vartan گفت...

رضا اینستاگرامی فامیلی جدیدته :))
می‌کشیا :))

جواد گفت...

به نظر مباد خیلی به روش رنگین کمانی اعتقاد داری! دستبند رنگین کمانی (دقیقا یکسال پیش!) ، مجسمه های رنگین کمانی و ... :))

Reza Cupid Boy گفت...

وارتان واقعاً... اصن اعصاب همه رو خرد کرده م!
جواد جان نه خیلیاتفاقاً خساسیتی ندارم رو این رنگا و روششون! :)) دقیقاً یه سال پیش نبوده اون پست دسبندام ها! فوریه ۲۰۱۱ بوده! :)
بوووس

ناشناس گفت...

هاهاها درک میکنمت خخخ کلن بعضیا زیادی باحالن!اصن خوب نیستش خخخخخخخخ

Unknown گفت...

kojash mashkuke ? begu roshan sazi konam .. !!!

amir گفت...

تو هنوزم بهش علاقه داری...........:دی
عاشقی بد دردیه:دی

Reza Cupid Boy گفت...

تنها چنار: آره دیدی!!؟ چرا اینجوریه واقعاً! خیلی خوب هم خوب نیستآ!

When pigs fly

جان
آخه چون نظرت رو نگفتی عرض کردم که مشکوک می زنی! ورنه که قصدی نداشتم! :))

امیر منتظر بودم یکی تو کامنتش اینو بگه که تو گفتی! ‌:))))))


بوووس

Unknown گفت...

mm ,, khob ahan ,, dadilesh kheili sadeo maskharas , khasti mail bezan tu reply esh begam

ناشناس گفت...

slm webloget ro khoondam manam ba to hamdardam esmam toofb kas grb hastesh khasti adam kon