۱۳۹۱ شهریور ۲۷, دوشنبه

من و پسوخه...

    یه سایت باحال پیداکردم که کلی وقتم رو پر کردش چن روز پیش!
دیدم چون بلاگرا کلاً آدمای ذاتاً بیکار و علافین(اگه نبودی، الان اینجا نبودی :)))) ) این شادی و هابی تازه ام رو باهاتون بخش کنم تا شما علاقه مندان به تست های روانشناسی هم یه حالی بکنین! :دی
گفتم روانشناسی، یاد فیلمی افتادم که دیروز وقتی اینترنت نداشتم و شدیداً افسرده شده بودم دیدم! :))))

A Dangerous Method

     فیلم آروم و روانی بود و به نظر من خوش ساخت، البته من نظر ندم بهتره چون اصن راست و درست نخواهد بود، راستش من عااااشق کیرا نایتلی هستم و قبل از این که قبول کنم گی هستم، کلی فانتزی باهاش داشتم! :))))
داستان مثینکه واقعیه و من رو شدیداً مشتاق کرد که برم راجع به یونگ و فروید بیشتر پژوهش کنم! :) کاری که مدتهاس بخاطر کم نیاوردن تو بحثای دانشگا باید می کردم ولی فک کنم از لیست کارای که تو تابستون باید می کردم جا موند! اگه کسی مقاله پارسی آسونی درباره شون داره بهم معرفی کنه ممنون میشم! زبانشناسی و روانشناسی ترکیب خوبی نمیشن :)))) واسه همین حتی حال ندارم ویکیپیدیای انگلیسی رو درباره شون بخونم!


پ.ن: گاهی حسرت می خورم چرا روانشناسی نخوندم، عاشقش بودم از قدیما! خب ولی سرنوشت من با زبونا گره خورده، کاریش هم نمیشه کرد! :(

بوووس
     

۱۴ نظر:

Vartan گفت...

از کیرا نایتلی که نگو، دومینو رو دیدی؟ اون‌جا زیبایش غیرقابل توصیفه، چشم‌های جنون‌زده، گردن کشیده، شونه‌های زیبا و هزار چیز دیگه ...
درباره‌ی روان‌شناسی هم فکر کنم از کارای خودِ فروید شروع کنی خوب باشه :) خوندن کاراش اون‌قدر سخت نیست :) اگر خواستی می‌تونم لیستِ ترتیبی‌ای که یکی از بچه‌ها بهم توصیه کرده بود رو بهت بدم ؛)

Reza Cupid Boy گفت...

راجع به اون لیسته! That'd be GRRRREEEAAAT
حتما ازت میگیرمش
یونگ مونگ تو دست و پات چیزی نداری داداش؟ :))
دومینو با روحیه لطیفم سازگاری نداشت میدونی!؟ :))))))) نه ندیدم، حالش رو نداشتم! ولی عاااشق بازیش تو The Dutchess و همین فیلم فوق الذکر شدم! x:
بوووس

Vartan گفت...

دست و پام و چک کردم، یونگ مونگ نداشتم :))) حالا از بچه‌ها می‌پرسم برات پیدا می‌کنم ؛)
کوفت بابا :))) تو مگه از Kill Bill خوشت نیومده بود؟! دومینو ی کوچولو خشن‌تره :))) استایل و مدل موش تو دومینو عالیه حداقل عکساش رو ببین بهره‌مند شی :)))

Reza Cupid Boy گفت...

نه من کیل بیل رو همون صحنه چشم درآوردنش رو که دیدم از حال رفتم! :))
الان دارم Never Let Me Go رو می بینم! کیرا نایتلی! x:
بوووس

Vartan گفت...

:))) آهان
می‌گیرم از بچه‌ها می‌بینم حتماً :)

شایان گفت...

رضا و وارتان برید چت بیتر نیست؟
ضمنن آقا رضا خودت بیکاری :دی :پی

Vartan گفت...

=))))

Reza Cupid Boy گفت...

شایان باسخ ایمیلتو دادم! رو چشم!
چت هم می کنییییم! شما نکران نباش!
بوووس

محمد گفت...

pesookhe stands for pedar sookhte???:D

Reza Cupid Boy گفت...

محمد اصن همینه علم زبانشناسی! :))))))
بوووس

amir گفت...

سایت جالبیه ممنووون

دانیال گفت...

رفتم کلوپ خیابونمون این فیلمو نداشت!!!
آخی خب این خانومه میترا بابکم روانشناسی نخونده...هویجوری الکی از خودش فل بداهه می حرفه....توام....هروقت من رادیو زدم.....رادیو صدای دانیالی....اونجا بیا بعنوان کارشناس روانشناسی حرف بزن...عزیزم....؟!

ناشناس گفت...

من بیکار نیستم.
الی

Reza Cupid Boy گفت...

امیر جان خواهش میکنم!

دانیال جونننم مرسی که من رو دعوت به کار کردی! حالا که داری دعا میکنی، ایشالا تی وی بزنی بیایم اوننجا دکتر شیم ما هم! :))

الی عزیزم همه جز شما! x:

بوووس