۱۳۹۱ مرداد ۶, جمعه

Lana Del Rey

   واقعاً حیفم اومد این هنرمند عالی و تازه کار رو بهتون معرفی نکنم! جدا از این که فوق العاده به نظر من زیبا و سکسیه! سبک خاصی داره که ارائه اون تو دنیای امروز کار متهورانه ایه! دل ری سعی کرده سبک آمریکانا و فرهنگ پاپ دهه های ۱۹۵۰ و ۶۰ رو کمی دستکاری کنه تا اون رو به گوش شنونده هزاره سومی زیبا تر جلوه بده و افرادی مثه من رو ترغیب کنه تا بیشتر با موزیک اون دوران آشنا شن. گفته میشه که او تحت تاثیر مستقیم نانسی سیناترائه و خودش هم گفته که به الویس پریسلی و فرانک سیناترا به عنوان اسطوره هاش نگاه میکنه. لانا اولین بار در ۱۸ سالگی نواختن گیتار رو یاد میگیره و حدوداً دو سال پیش یه ویدیو تو یوتیوب میذاره که اوائل خیلی محبوب نبوده ولی بعداً مردم شناختنش و ویدیوش تا بیش از یه میلیون بیننده داشته و باقی قصه رو هم خودتون حدس بزنین! قرارداد با کمپانی معروفی مثه اینترسکوپ و شهرت...


    من آلبوم Born To Die ش رو گرفتم و کلی گوشیدم و از میون ۱۵ آهنگش دو تا رو خیلی دوس داشتم. یکی National Anthem اِ که اگه پیگیر ویدیو کلیپای جدید  هستین حتماً تو ماهواره یا یوتیوب دیدینش(کلا یه جور بازسازی زندگی کندی و همسرش و معشوقش مرلین مونروئه منتها کلا پست مدرنیه چون کندی ویدیو یه سیاه پوسته) و دومی هم Dark Paradise اِ که داره دیوونه ام میکنه و بارها و بارها گوشیدمش این روزها!
اینجا میتونین گوششون کنین یه کم! حتماً Dark Paradise رو امتحان کنین! :)
بوووس

۲۹ نظر:

ناشناس گفت...

این اجنبی ها چیه گوش میدی... موزیک فقط تنبک قری :-D

Reza Cupid Boy گفت...

ای بابا این اجنبی ها که جانا سخن از قلب شکسته ما میگویند!
تنبک قری هم واسه کلاسای آئروبیک بد نیست :))
بوووس

غریبه 92 گفت...

باز این پسره زد شبکه ی غربی .. بزن ایران ربنای شجریانو گوش کنیم :))

Reza Cupid Boy گفت...

آخه غریبه بیا یه کم منطقی باشیم! :))
این خانمُ چه به ربنا که تو یاد شجریان و ربناش میفتی؟
بوووس

knight گفت...

حتمن خوبه
مرسی که گفتی
ولی یه کاری میکنی
برام بیار
بوسس

Reza Cupid Boy گفت...

شوالیه عزیز برات بیارم؟
چجوری؟ کی؟ کجا؟ :)
بوووس

Vartan گفت...

Dark Paradise رو دیشب دانلود کردم و دیشب و امروز قبل و بعد کار یک بند داشتم این آهنگو گوش می‌دادم. عالیه واقعاً :) بافت ملودیک خلوت و لطیفش واقعاً یادآور کارهای نانسی سیناتراس. مرسی :)

Reza Cupid Boy گفت...

آره وارتان! بویژه اگه لریکش رو هم بخونی یا همین جور که می گوشی متوجهش شی! دقیقاً داستان عشقای ماهاس! واقعاً دوس داشتم خودم این آهنگ رو می خوندم و یه کلیپ جی هم باهاش درس میکردم! :)))
بوووس

Vartan گفت...

آره شعرش خیلی خوبه، و آره به شدت به داستان ماها شبیه. منو که کلی یاد خاطراتم انداخت :)
چه شود :)))) می‌تونی ولی ی کلیپ درست کنی براشا ؛)

Reza Cupid Boy گفت...

هاهاها!!! حتماً درس می کنم! شما پسر مورد نظر واسه سوژه عشقی کلیپ رو پیدا کن، من درس می کنم!
بوووس

Vartan گفت...

:))) بابا پسر خوش‌تیپ کم نیست (من که هر روز یکی دو نفر به نظرم جالب میان تو خیابون :))) )

Reza Cupid Boy گفت...

آره خب یکی دو نفر که هیچی! من کلی بیشتر از اینام به نظرم خووووب میان! :)
بوووس

میثم گفت...

اه- حالم از این عکس بهم خورد..

Vartan گفت...

این کامنتت رو مخواستم به دوستام نشون بدم :)))) هی به من گیر می‌دن که هیزی این همه پسره خفن می‌بینی :))) به یکیشون که گفتم، جواب داد «این اثبات هیز نبودن تو نیست، اثبات هیز بودن جفتتونه.» :)))))

Reza Cupid Boy گفت...

میثم دختر به این خوشگلی حال بهم خوردن داره؟ بد سلیقه ای هاااا!!!
وارتان جان به همون دوستت درباره تعداد دخترای خوبی که در طول روز می بینه یه اشاره و یادآوری ای بکن، توجیه میشه! :)

محمد گفت...

من حاضرم به عنوان یکی از زیباترین پسرهای خاورمیانه در کلیپ تو ایفای نقش بنمایم
ولی فقط در نقش فول تاپ!
دنبال نقش ِ مقابلم بگرد
:))

Vartan گفت...

رضا جان این دوستام دخترن، درنتیجه باید پسرا رو ببینا :) ولی تو خیابون که می‌ریم باز این منم که پسرایی که به سلیقه اون‌ها می‌خوره رو نشونشون می‌دم:)) مشکل از چشماشونه :))
چه قدر کامنت بی‌ربط دادم پایین پستت :) ببخشید :)

Reza Cupid Boy گفت...

محمد جان خیلی ممنون سر زدی
ولی اخه عزیز من قرار نیست پورن بسازیم که سریع نقشت رو به همه میکی
واسه نقش مقابلت هم زیاده ادم. شما نکران نباش
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

وارتان جان حدس زدم شاید دختر باشن
به هر حال بهشون بکو خودشون رو کول نزنن
بکو ما خودمون این کاره ایم
عزیزم اصن نیازی به ببخشید کفتن نیست
خوشحال میشم باهات میحرفم
بوووس
پ.ن
ببخشید حرف g کیبوردم کار نمی کنه

محمد (سکوت تلخیان سابق) گفت...

=))))

Vartan گفت...

والللا :)))
مرسی عزیزم :) من هم خیلی خوش‌حال می‌شم :)

شایان گفت...

دستت درد نکنه

دانیال گفت...

الحق ک حیف ه همچی هنرمندی.....!!!!

ناشناس گفت...

خوشکله...اگه استریت بودم حتما دهنم آب میوفتاد...:)

دانیال گفت...

کجایی پسر توووووو

Reza Cupid Boy گفت...

اومددددم!!! ببخشید انقد طولانی نبودم
بوووس

ناشناس گفت...

اهنگ جدیدش به نام ride هم محشره حتما گوش بدید.

Reza Cupid Boy گفت...

آره آلبوم جدیدش رو هم دارم! paradise
مرسی

فاطمه گفت...

Dark paradise