۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

خیلی واسم عجیب بود

پیش نوشت: این رو یه هفته پیش نوشته بودم، چون میون کار داستان کوتاهم بودم، چاپش نکردم رو وبلاگ! 


یکی از معدود بارها بود! داشتم سایت یورو نیوزِ پارسی رو  میدیدم واسه اولین بار! چشمم خورد به خبر

آندرس برینگ برویک با “سلام نازی” در اولین جلسه دادگاه شرکت کرد

و این عکس

 نفرتی که از چشمای این آدم میباره، حماقتی که تو چهره اش موج میزنه، اینا باعث شد واسه شاید نخستین بار تو زندگیم حس کنم چقدر از نژاد قفقازی هم میشه متنفر بود! از اون چشمای روشن، موهای بلُند و تیپ بور!  اونقدر الان از تعصب های این آدم عصبانی ام که فک می کنم اگه یه عرب تروریست و این رو کنار هم میذاشتن و میگفتن کدوم رو بکشیم، من این رو انتخاب میکردم! 


۱۱ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

ببین مشکل روانی ربطی به ظاهر آدما نداره..این آدم احیانا خیلی تحقیر شده که به این قدرت کاذب پناه برده!..یکی نازی میشه..یکی هم جمهوری اسلامی!..

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

آره یوسف می دونم چی میگی! ولی این آدم تو یکی از آزادترین، ثروتمندترین و بافرهنگترین کشورای دنیا زندگی میکنه! نروژ واقعاً کم عنوان و لقب با خودش یدک نمی کشه. این من رو آزار میده که پس اگه تو نروژ هم یه همچین طرز تفکرایی هست، پس دیگه کجا می تونه وعده یه اتوپی راستین رو به ایدئولوژیای امتحان شده و نشده بشری بده؟

نقطه چین ها . . . گفت...

میدونی رضا همه جای دنیا ازینجور آدما هستن..ولی چون اونجا کم بوده اینطوری صدا کرده!..وگرنه تو کشور مام روزی چندبار ازین اتفاقا میفته..منظورم این نیس که حتما یه کشتار فیزیکی باشه..همین که مثلا این رژیم تفکرات و آزادی آدمو میکشه از کار این یارو هم بدتره..و صداشم باید بیشتر دربیاد..که نمیاد!..
الان به این فکر کن که این اگه ایران بود فرداش اعدام میشد..و به همین راحتی صورت مسله پاک میشد!..اینام برای گرفتن جواب همین سوالت زنده نگهش داشتن تا با همین دادگاها و تستای روانشناسی اینو بفهمن تا مسله از ریشه عیب یابی بشه!..

یوسف

Reza Cupid Boy گفت...

آره به این فک نکرده بودم که چرا انقد دادگاهش رو لفت میدن! :) و این هم درسته که چون اونجا کم از این چیزا رخ میده، این جور پیچیده تو سایتا این داستان!

ناشناس گفت...

ادمهای احمق همه جا هستن. و این تعصبه که ادم رو احمق میکنه. حالا تعصب به هر چی دین،نژاد،کشور یا هر کوفت دیگه.

Reza Cupid Boy گفت...

آره اِلی جونم ولی می دونی چیه؟ من همیشه تصورم از تروریست یه آدم سبزه مبزه شرقی(ترجیحاً عرب) هستش! عالیه نه؟ خودم مغزم کاملاً زیر کنترل استیریوتایپاییه که هممون ازش می نالیم!
باید سعی کنیم این فکرارو عوض کنیم! گرچه سخته خیلی
بوووس

ژوبی گفت...

به نژاد انسان ها مربوط نیست، ایرانی هم تروریست میشه، عرب هم تروریست میشه، نژاد ژرمن هم تروریست میشه، قفقاز هم تروریست میشه، همه میتونن آدم کش بشن، بستگی به شرایط محیطی و شخصیت خود فرد داره، بیمار نیاز به درمان داره، چه باشر اسد باشه و چه این یارو

ژوبی گفت...

به نژاد انسان ها مربوط نیست، ایرانی هم تروریست میشه، عرب هم تروریست میشه، نژاد ژرمن هم تروریست میشه، قفقاز هم تروریست میشه، همه میتونن آدم کش بشن، بستگی به شرایط محیطی و شخصیت خود فرد داره، بیمار نیاز به درمان داره، چه باشر اسد باشه و چه این یارو

Reza Cupid Boy گفت...

آره ژوبی قبول، ولی خداییش تو از اروپایی های مدرن بیشتر انتظار تروریست بودن رو داری یا از مثلاً یه نیجریایی؟ من حرفم اینه که واسم واقعاً عجیب بود که این یارو با این همه امکانات فرهنگی، این جوری شده!

غریبه 92 گفت...

قاتل .. ضد بشر .. کمونیست .. :)) ..
وقتی عصبانی میشه خوش چهره تر میشی :))

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه نفهمیدم! اون عصبانی تر میشه من خوشگل تر میشم؟ :))