۱۳۹۱ فروردین ۵, شنبه

جشنواره فیلمهای همجنسگرایانه در لندن

۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

خاک بر سر دولت انگلستان. اینم شد جشنواره؟
خب مگه جشنواره فجر چشه؟ بیان از ما الگو بگیرن تا فیلماشون در بیاد.
با این جشواره سخیف.
فراستی(منتقد عر زشی)

Reza Cupid Boy گفت...

واقعاً یه همچین حرفی زده؟ آخه یکی نیست بگه بی پدر مادر، تو اگه بدت میاد، نگا نکن، چرا نظر میدی؟! :))))

نقطه چین ها . . . گفت...

وای چه جالب..

یوسف

مهرزاد گفت...

باریکلا انگلستان.!به نظرت ما چند سال دیگه تا اینجا که این استعمار پیر هست راه داریم؟1000سال؟2000سال؟

فرهاد گفت...

به به!!
فکر کنم فیلمهای اون دوستم که پارسال گوشیشو توی خیابون ازش زدن امسال توی جشنواره جایزه بگیره...!!!

چیزی نیست! ما اینجا یه جنشواره کودک و نوجوان برگزار میکنیم از فیلمهای اونا جذابتره!! :))

راستی رضا من همسر آرشم نه ژوبی! (اشاره به جواب کامنت پست قبلیت!!) :)

ژوبی گفت...

خیلی دوست داشتم بودم فیلم های جشنواره رو میرفتم، ضمن اینکه شرایط ساخته مریم کشاورز هم تو جشنواره شرکت کرده، که مربوط به رابطه همجنسخواهانه دو دختره در تهران

آیدین گفت...

به به...
ما خودمون تو مملکت خودمون کلی از این فیلما رو داریم...
چه نیازی هست به مملکت غریب؟
اوهوم چقدر خب میشد میرفتیم...

کوتاه گفت...

تحسینشون میکنم
بوسس
راستی بنویس
فرقی هم نداره شبیه به من یا کی
بنویس که سبک
بعد از نوشتن به دست میآد
و
شکستن شبیه شدن به دیگران
دقیقن در اولین جملات
وقتی که شبیه بود
بوسس

آرش سعدی گفت...

خوبه

ناشناس گفت...

نه بابا. من از تخیلم کمک گرفتم فکر کردم اگه اینو میخوند همچین حرفی میزد.

ای کاش ما هم به این جشنواره ها دعوت میشدیم.:-(

ناشناس گفت...

سلام رضا جون...باورت میشه من از این مراسم ها هیچ اطلاعی نداشتم...غریبه هم که میخواد نشریه بزنه دیگه نوبر میشه...راستی سال نوت مبارک باشه...امیدوارم همیشه خوب و سلامت و عاشق باشی

نقطه چین ها . . . گفت...

کامنت من اسپم شده؟!
کاش توی ایرانم برگزار میشد!!! :دی

یوسف

مهرداد گفت...

نوچ نوچ
شما همجنسبازها رو اگه ول کنن، پس فردا میاین تو ایران هم از این جنگولک بازیا راه میندازین
:D
قصه چی شد بچه پر رو؟ باید بیام کتکت بزنم؟ بنویس دیگه :)))

غریبه 92 گفت...

با عرض پوزش از دوستان عزیز .. خواستم بگم غریبه دیگه توی بلاگفا دست به قلم نمیبره و کلن تشریف برد توی وبلاگ بلاگرش ..

از دوستانی که فیلتر شکن ندارن و نمی تونن بیان اونجا هم عذرخواهی می کنم ..

ممنونم [گل]

دانیال گفت...

پ این داستان داستان ک می خوای بنویس چی شد....هوووم؟؟؟
منم می خوام تو جشنواره شرکت کنم...
البت سال بهد D:

Reza Cupid Boy گفت...

مهرزاد: به سال نیست! البته یه شبه هم نمی شه ها! ولی واقعاً تغییر فرهنگ به سال نیست!
فرهاد جان جریان دوستت و گوشیش رو نمی دونم! باید بخونم بلاگت رو فک کنم حسابی! من واقعاً یه همچین اشتباهی کردم؟ خدااای من منو ببخش فرهاد :(

Reza Cupid Boy گفت...

ژوبی من هنوز وقت نکردم ببینم این ضرایط رو :(((
آره آیدین! کلی هم کِیس خوب پیدا میشد تو سالنای نمایش :)))

Reza Cupid Boy گفت...

مهدی جون چشم!
خوشحالم که این رو ازت شنیدم!
و این که
از اونجا که نوشتی: "و" به بعد رو
نفهمیدم :)))))
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

آرش سعدی: D:
اِلی: خیالم راحت شد :) آره بابا اصن ما رو دعوت نکنن صفا نداره!
یوسف ما خودمون اصن جشنواره میذاریم :))
سامان: مرسی عزیزم سال نوی تو هم مبارک! من هم شانسی از طریق فیس بوک مطلع شدم! :)

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد سخته!!! :(((((( من استعداد ندارم! دارم؟ :)
غریبه خدا عمرت بده خیال همه رو راحت کردی
دانیال تو کار فیلم و اینایی؟؟؟ :)