۱۳۹۱ فروردین ۱, سه‌شنبه

"ت"

پیش نوشت: داستان هنوز چیزی ننوشته ام بچه ها! مغزم قفله! :)) ولی این رو بپذیرین بجاش!





"محبوبم”

چه ترکیب زیبایی

میخوام هزار بار تکرارش کنم

"عشق"

چه واژه ای

از اون هم قشنگتره

خیلی پاکه

زلال شفاف مثل آینه

"دوستت دارم"

زیباترین جمله دنیا

دلنشین ترین سخنانی که

میون ۲ نفر ردوبدل میشه

"بوسه"

این”ه” بهترین پسونده

چون از زیباترین بن ها

لطیفترین واژه ها رو می سازه

"ت" دوم دوستت دارم

دوست داشتنی ترین موجود روی زمینه

تو

"ت"

نامت

تو دلم فریادش می زنم

باز یاد "محبوبم" افتادم

این چرخه بی پایانه

عشق

دوستت دارم

بوسه

"ت"

"ت"

"ت"

۸۹/۵/۱۵ 

پس نوشت:
سال نویی واستون میخوام عااالی! همون طور که خودتون دقیقاً تو ذهنای زیباتون ترسیمش کردین!
اون  "تبوسه، "محبوبم” و دوستت دارم رو واسه تک تک دوستای گل و اعضای مهربون خونواده اختصاص می دم! دوستووووون دارم!!! :)


پُست پَس نوشت :))))
عکس تزئینی نیست
اکثر سفره رو هم خودم چیدم! بگین باریکلا! x: فقط ای کاش انجا هم مثه فیس بوک تگ داشت تک تکتون رو تگ می کردم! :)
یه نکته هم داره این هفت سین که مربوط به ما همو ها میشه! اگه یافتین! 
بووووووس
تا سال دیگه!
 

۱۳ نظر:

مهرزاد گفت...

سال نوت ت ت ت ت ت مبارک رضا جون.:D

Reza Cupid Boy گفت...

اولین نظر رو تو تو سال ۹۱ دادی مهرزاد جونم!
مرسسسسسسی
بوووس

aseman22 گفت...

mamnun.norooz khojasteh.

فرهاد گفت...

سال نو مبارک!
خب هفت سین هم مثل رنگین کمون هفت رنگ داره دیگه!! :))
بزنم به تخته سلیقه نیست که...!! :))

مهرداد گفت...

نوروز فرخنده و خجسته بادا
:))))

اومممم، کلی فک کردم تا فهمیدم که ، اون شمع هایی که پایین سفره گذاشتی به همجنسبازها ربط داره
:))))))
جلوی اینه هم انگار دو تا موجود در حال انجام کارهای خاک بر سری هستن
قضیه چیه؟ :))))

Reza Cupid Boy گفت...

Aseman22: مرسی سر زدی! سال نوی شما هم مبارک
فرهاد جان مرسی! این چیزی هم که گفتی نکته جالبی بود ولی رنگین کمون ماها که ۶ رنگه فک کنم! :)
مهرداد هههههییی!!! تو برنده شدی!!! :) >D:<
آفرینننن همجنسبازِ منحرفِ باهوش! :))))
عیدت هم مبارک دوست عزیزم!
راستی اون ۲ تا موجود نیست! یه فرشته خوابیده است است! مامانم نمی دونم چرا چپوندتش تو ۷سین!

غریبه 92 گفت...

نرم نرمک دیگه رسید فصل بهار ..
عید مبارک گل پسر همجنسباز عزیز .. :))

آیدین گفت...

امیدوارم که امسال واسه تو هم سال خوبی باشه و امیدوارم که به هرچی میخحوای برسی...
خیلی هم خوشگل بود اون سفره ;)

ژوبی گفت...

خب من هرچی گشتم لااقل تخم مرغای رنگی پیدا کنم که اونارو با هزرا تبصره به خودمون ارتباط بدم، ههمونارم پیدا نکردم :) دیگه نمی دونم چیه سفره به ما ارتباط داره
خیلی قشنگ چیدی سفره رو، ولی به سفره من نمیرسه :D
نوروزت مبارک رضا جان، از طرف خودم و اشکی واست همون سالی رو ارزو می کنم که برنامشو ریختی، از ارزوتم ممنون قشنگ بود

ناشناس گفت...

نه دیگه الان من فقط داستان میخوام.

شمع ها نکته انحرافی بود.ای انسان منحرف.

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه نمیری تو!!! اون از مهرداد، این هم از من! بعدش هم تو! هرکی این وبلاگ رو بخونه میگه خودشون هم قبول دارن اسمشون همجنس بازه :))))
مرسی آیدین جان! همه آرزوهای زیبات به همچنین!
ژوبی اتفاقا چند سانتی متر اونور تر یه تنگه که توش جای ماهی، ۶ تا تخم مرغ رنگیه به نیت ماها! :))) ولی خب به دلایلی تو عکس نیفتاده! :))) ولی آفرین به این قوه تخیل...
اِلی حالا چکار کنم؟ :( من نسبت به تو یه نفر وظیفه دارم الان که داستانم رو شروع کنم! :) عیدت هم مبارک
بوووس

پویا گفت...

سال نو مبارک!

Reza Cupid Boy گفت...

مرسی پویا جان! :)