۱۳۹۱ بهمن ۲۰, جمعه

FMH


FucK Me HarD
FucK Me HarD
FucK Me HarD
FucK Me HarD
FucK Me HarD
FucK Me HarD

امشب واسه اولین بار سیگار کشیدم! نه واسه اینکه ناراحت بوده باشم، برعکس خیلی هم خوشحال بودم! صبح آزمون ارشد رشته فرهنگ و زبانهاي باستاني رو خيلي خوب داده بودم و شب هم حسابي مست بودم و مهمونی خونه داداشم 
و بعد که دیدم همه دارن می کشن، رفتم سراغ سیگارای داداشم و یکی ازش برداشتم و باهاشون کشیدم.ای کاش آدم واسه ادای بزرگا رو در آوردن ناچار نبود سیگار یا چیز دیگه ای بکشه! :( برعکس قلیون، اصن اذیتم نکرد. و نکته بدش اینجاس که ۳ تا کشیدم! :( منی که میگفتم اصن سیگار نخواهم کشید و سیگار مال آدمای ضعیفه و این حرفا! باز هم گه خوری کردم پس نتیجه می گیریم! :))))



۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

3 تا؟؟؟
اونم دفه ی اول؟؟؟
:|

غریبه 92 گفت...

اااایییییشششش .. پاشو برو اونور تر .. خودتو به من نچسبون .. رفقای ناباب که میگن همین تویی دیگه .. دیشب سیگار کشیدی لابد امشب سکس هم می کنی .. واه واه واه :))

Vartan گفت...

«سیگار ماله آدمای ضعیفه»؟!!! خوبه خودت گفتی این حرفت در چه حد بوده :))
همایون احتمالاً دود و نداده تو، جدی نگیر :))

Vartan گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Reza Cupid Boy گفت...

همایون آخه دیدم درمقایسه با قلیون خیلی سبکه! :))
حسین خدا قسمت کنه ایشالا همین امشب می کنم!‌:))))
وارتان هنوز هم میگم که سیگار مال آدمای ضعیفه! و من هم ضعیفم مثه همه! :)
بوووس

Vartan گفت...

چی بگم واللا :))

شایان گفت...

آدم قوی و محکم؟
هرکس بیشتر ادعا زد درباره قدرتش شک کن
منم از همین حرفا میزدم
منم از همین جا شروع کردم
حالا هم فقط تو مستی میکشم
یا وقتی هوس مستی میکنم و کنار رفیقام هستم

پایا گفت...

یعنیییییییییییییییی تمااااااااااااام مدت اون روز که نشسته بودی کنار من فکر می کردی که من آدم ضعیفیم؟؟؟!! رضااااااااااااا؟!:))
چه خوب که کنکورتو این همه خوب دادی.تبریک :):*

ناشناس گفت...

به هر حال، شروع قدرتمندانه ای داشتی (البته اگه همونجوری که وارتان گفت دودشو تو نداده باشی)
:))

Danials گفت...

هوم م م م م نمی دونم چی بگم
بگم خوبه؟ بده؟ نمیدونم هر کاری که فکر می کنی درست هست انجام بده اما کاری نکن بعدا پشیمون شی یا هر چیر دیگه و مراقب خودت باش :))

Reza Cupid Boy گفت...

وارتااااان خان quote می کنی درست بکن! من یه همچین اشتباه تابلویی می نویسم؟ ماله؟؟؟ واقعاً؟ :))
شایان موافقم! هرچقدر بیشتر ادعات شه، بدتره! :)
پایا جان من تمام روز رو پیش تو نشسته بودم و ...؟ خب مساله داره کارآگاهی میشه! :)) بذا فک کنم تو کی ای!

همایون خیلی قدرتمندانه بود چون یه بار بیشتر به سرفه (کوچولو) نیفتادم! :))
دانیالز جان معتاد نشده م که! خیالت راحت عزیزم! دیگه نکشیدم! :)))

بوووس

Vartan گفت...

=))) اون کامنت «ماله» صد سال پیشه الان یادت افتاد تیکه بندازی :))؟‌:
:* :X

محمد گفت...

رضا از دست رفت :|
:D

پایا گفت...

نه تمام روز نه! گفتم:تمام اون مدتی که اون روز:دی
من دوست همون بنده خداییم که یه بار با دوستاش و اون رفتی کافه دیگه! :دی
یادت اومد؟ حالا این که کدومشونمو می گم حالا :دی

Reza Cupid Boy گفت...

وارتان من چنین آدم نکته بین و کینه ای ای هستم! :))))
داییییی دیگه نکشیدم بخدا!
پایا جان همون بنده خدا بهم یادآوری کرد که کی ای! ببخشید نشناختمت! واااای که چه کافی شاپ پرخاطره ای! :)))
بوووس

پایا گفت...

:))))))))

saman گفت...

وایییی سیگارررر....جیزززززززه بچه نکن....

Reza Cupid Boy گفت...

سامان جونم هیچ حالی هم بهم نداد!
فک نکنم تو تنهاییم بکشم!
:دی

ناشناس گفت...

هاهاها جالب بوود :))
کنکور هم که خوب دادی دیگه :)

Reza Cupid Boy گفت...

تنها چنار جان!
کنکور رشته خودم رو افتضااااح دادم!‌:)))
بوووس