۱۳۹۱ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

V for Vendetta

    این فیلم عالیه!!! قبلاً دیده بودمش ولی دیشب باز دانلودش کردم با کیفیت خوب و دوباره کامل دیدمش! خب این واقعیت تو علاقه ام به این فیلم موثره که من عااااااشق ناتالی پُرتمن هستم ولی جدای از این کلاً این موضوع  که در آینده ای نه چندان دور دیستوپیایی توی کشوری مثه انگلیس آفریده شه و جهان متمدن اروپایی دوباره رو به دیکتاتوری و جنگ بره، سوژه فوق العاده جالب و تکیه! ضمناً یکی از شخصیتای ضمنی فیلم هم یه خانم هموسکشواله که زندگیش رو میگه و کلاً فیلم تِم مبارزه با تبعیض و بی عدالتی رو در همه بخش هاش نشون میده.


    اگه میخواین ببینینش نخونین اون لینک بعد از این متن رو:
  فیلم، شخصیتی به نام وی که یک جنگجوی آزادی‌خواه است را دنبال می‌کند که از روش‌های تروریستی برای انتقام شخصی و مخصوصاً برای ایجاد تغییرات سیاسی-اجتماعی در جامعهٔ پادآرمانشهری (دیستوپیایی) بریتانیای آینده استفاده می‌کند. این فیلم برداشتی آزاد از داستان مصوّر وی برای انتقام نوشته‌شده توسط آلن مور و طراحی شده توسط دیوید لوید است.
کارگردان جیمز مک‌تیگو
تهیه‌کننده جوئل سیلور
برادران واچوسکی
 محصول سال ۲۰۰۶
                                                                                           (از ویکی پیدیای پارسی)

 خلاصه داستان





۱۹ نظر:

مهرداد خلوت نشین گفت...

برو بشین پای درس و مخشت، شب امتحانی میری فیلم می بینی؟ دههههه

Reza Cupid Boy گفت...

امتحانای ما از شنبه شروع میشه آقا مهرداد "نام عوض کنیان"!!!
p:
بوووس

Maahan گفت...

آقا وقتی فیلم تبلیغ می کنی لینک دانلودش رو هم بذار که نمونیم توی خماری!

Reza Cupid Boy گفت...

ماهان جان من با تُرنت کلاً دانلود می کنم! لینک مستقیم اگه داشتم می ذاشتم عزیز!
بوووس
BTW
این لینک ترنتشه!:
http://kat.ph/v-for-vendetta-2005-brrip-h264-5-1-ch-secretmyth-kingdom-releas-t2868527.html

Maahan گفت...

آها، چه بد! تورنت فکونم برای ما بلاک شده!

Reza Cupid Boy گفت...

اِاِاِ!!! پس اونجا هم هر کی به هر کی نیست!
من همیشه واسم سوال بود که چجوری خارج از ایران جلوی این مساله رو میگیرن!
به هر حال شرمنده دیگه! :)
بوووس

غریبه 92 گفت...

و باز هم مانند سنوات گذشته آرزوی قلبی ام این است که در تمامی امتحانات و دروس کسری واحد بیاری .. :))

hoortan گفت...

سلام آقا رضا
چرا يهويي فراموشمون كردي؟
نميگي دلمون هواتونو ميكنه؟

Reza Cupid Boy گفت...

غریبه عزیز امیدوارم امسال هم مثه همه سال های زندگیت بدترین نمره ها رو در کنار عزیزانت بگیری!!!
:))))
بوووس
هورتن جان من ایمیلم رو چک نمی کنم مدتیه! میل زده بودی؟ فک نمی کردم اسم وبلاگم یادت مونده باشه, خوبی شما؟ (;

دانیال گفت...

چ می شود منو دعوت کنی خونتون...بشینیم باهم این فیلمو بیبینم.......اسمون ب زمین ک نمیاد.....
بعدش....شامپاین بخوریم....و.....:))

Reza Cupid Boy گفت...

دانیال جونم تا مرحله یکی مونده به شامپاین رو همراهیت می کنم! بقیه اش رو هم به خدا می سپرم! :)))
بوووس

مهسا گفت...

سلام !
مهسام :پی
فک میکردم وبلاگت نیومدم تاحالا !
اما همینجوری که ازین پست شروع کردم به خوندن و رفتم پستهای پائینی
یهو رسیدم به آسمون وانیلی !
دیدم ا منکه اینو خونده بودم!!
خب یادم اومد اونروز که اون پست رو آپ کرده بودی حوصلم سر رفته بودو . لینکتو از وب حسین (غریبه) باز کرده بودم و خونده بودمش ! :دی

مهرداد خلوت نشین گفت...

دروود

وبلاگ دوستان بدین ترتیب می باشد:

آیدین(شوهر ِ حسام!)
http://aaaseman.blog.com


حسام( شوهر ِ آیدین!)
http://www.charyboy.blogfa.com


مهسا (خاله ی آیدین و حسام!)
http://lollipop-angel.blogfa.com


زهره (عمه ی آیدین و حسام!)
http://raahi-e-shab.blogfa.com


فرهاد و آرش (باباهای آیدین، پدرشوهرای حسام!)
www.paaatogh.wordpress.com


منم که دایی همه شما فرزندان عزیزم هستم !!!
:دی

Reza Cupid Boy گفت...

سلام مهسا جان!
اون روز نگفتم بهت که یادمه واسم کامنت گذاشته بودی؟ :دی
به هر حال مرسی که باز بهم سر زدی!
بوووس

Reza Cupid Boy گفت...

مهرداد مردم از خنده با این توضیحات کافی ای که داده بودی! :)))))
الان دیگه همه رو یاد گرفتم!
بوووس و کلی مرسسسی

حسام گفت...

سلام
مرسی که سر زدی
خوشحالم از آشناییت
و متاسفانه من این فیلم رو ندیدم هنوز

Reza Cupid Boy گفت...

سلاااام حسام
:)
وظیفه ام بود بابا!
بوووس

ناشناس گفت...

سلام خیلی خوبه که می شه حرف زد. ادامه بدین مطالب بدرد بخورن. موفق باشی.

Reza Cupid Boy گفت...

ناشناس
حتماً ادامه میدم!
بوووس